.

Beantwoord

waarom heb ik zo lang teveel betaald?

  • 3 June 2015
  • 5 reacties
  • 155 Bekeken

Toen ik pas op mijn simyo keek zag ik dat ik voor mijn 300 belminuten/smsjes al die tijd €9 heb betaald terwijl het volgens het prijsoverzicht maar €7 kost, is het mogelijk om dit verschil terug te krijgen voor het aantal maanden dat ik die €9 betaald heb?
icon

Beste antwoord door Ernst 4 June 2015, 13:52

Bekijk originele reactie

5 reacties

Ben benieuwd of ik nog reactie krijg binnen de beloofde 24 uur.
Dan mot je wel geduldig wachten... de dag is nu weer vanaf je laatste reactie begonnen op 4 juni 7.42 uur.:D:)
Reputatie 5
Badge +11
Hoi SusanneK, welkom op het Simyo forum :)

We hebben alle klanten op 3 december een mailtje gestuurd met het bericht dat een aantal bundel goedkoper werden, waaronder jouw belbundel 300.
Daarin heeft onder anderen gestaan:

Activeer de goedkopere bundels in Mijn Simyo
Ga naar Mijn Simyo en kies daar voor de nieuwe bundel met de lagere prijs. Doe
dit voor 25 december , dan betaal je vanaf 1 januari al minder. Let op: als je niets
doet verandert er niets.

Het is naar mailadres gestuurd die op Mijn Simyo bij Mijn Gegevens staat.
In je gegevens zie ik dat je inmiddels je bundel gewijzigd hebt naar de goedkope variant :D

Het verschil kan ik je niet teruggeven, maar ik heb wel binnen de beloofde werkdag geantwoord 😉
Ik kan me niet herinneren dat ik dit mailtje heb gehad, anders had ik het zeker veranderd, niemand wil teveel betalen. Als ik dit mailtje inderdaad niet gehad heb dan kon ik dit dus ook niet weten.
Reputatie 5
Badge +11
Misschien is dat mailtje tussen alle andere mails in december wat ondergesneeuwd, SusanneK?

Reageer