.

Beantwoord

Waarom heb ik niet mijn volledige bundel?

  • 24 April 2016
  • 6 reacties
  • 102 Bekeken

Ik heb 2 dagen een abonnement bij simyo, nou staat in de mijnsimyo app dat er 88 min/sms te goed zijn van de 300. Dit terwijl er 4 x gebeld is (alle maar een paar seconde, 2 eentjes en 1 tweetje). Begrijp ik het verkeerd of zijn er al 212 min verbruikt hierdoor?
icon

Beste antwoord door PCfreak 24 April 2016, 11:40

Bekijk originele reactie

6 reacties

Badge +2
De 1e maand heb je niet je volle beltegoed, in jouw geval heb je voor 8 dagen beltegoed, per 1 mei heb je pas de volle bundel. Simyo werkt met volle kalendermaanden.
Oké dankjewel. Maar dit is anders dan met het internetbundel? Want daar begrijp ik uit dat het wel mijn volledige bundel is.
Badge +2
Volgens mij is dat ook een 8-daags deel, maar weet het niet zeker.
Bedankt
Reputatie 7
Badge +9
Als je voor het eerst een internetbundel erbij neemt, dan gaat deze meteen in EN je krijgt het volledige aantal MBs ook al loopt het tegen het einde van de maand. Maar je betaalt wel naar rato minder. Leuk toch?
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Wendydep,

Welkom bij Simyo en welkom op het forum!

Je internetbundel betaal je wel naar rato net zoals je belbundel, maar hier heb je wel alle MB's te verbruiken. Je kunt op Mijn Simyo terugzien hoeveel je nog over hebt. Vanaf 1 mei krijg je weer nieuwe bundels! Is het zo duidelijk? Wanneer je toch nog vragen hebt, hoor ik van je!

@PCfreak en Scotsman, bedankt voor jullie antwoorden!!

Groetjes,
Caspar

Reageer