.

Beantwoord

Waarom doet de opzegpagina het niet?

  • 25 July 2016
  • 4 reacties
  • 110 Bekeken

Badge
Hi,

Ik wil mijn abonnement opzeggen, maar de link geeft een error. Is dit iets tijdelijks en is er tot die tijd een mogelijkheid om het op een andere manier op te zeggen?
Bedankt!

groet, Lisa
icon

Beste antwoord door Jihane 27 July 2016, 11:34

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Ik denk inderdaad dat er een storing is getuige de andere topics.

https://forum.simyo.nl/abonnementen-69/abonnement-opzeggen-34996

https://forum.simyo.nl/abonnementen-69/mijn-abonnement-niet-opzeggen-34999

Indien er haast bij is, zou ik de Klantenservice bellen. Anders even geduld totdat Simyo de link weer heeft hersteld.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi LisaBarkey,

Wat vervelend dat je wilt opzeggen en dat daar iets mis bij lijkt te gaan! Dat is niet de bedoeling. Welke webbrowser gebruik je? Ik raad je aan om gebruik te maken van Google Chrome, omdat onze website daarop het beste functioneert. Ook is het dan het beste om je cookies te verwijderen en je cache leeg te maken. Lukt het dan nog steeds niet? Dan kun je 't even uitproberen op een andere PC!

Hou je me op de hoogte? Als het namelijk echt niet wilt lukken, dan kan ik kijken wat ik verder nog voor je kan betekenen.

@ RicoK: Dankjewel voor deze aanvulling! Er is nu geen storing geconstateerd, maar dit is wel goede informatie om door te geven aan de juiste afdeling. Super!

Groetjes,
Jihane
Reputatie 7
@ RicoK: Dankjewel voor deze aanvulling! Er is nu geen storing geconstateerd, maar dit is wel goede informatie om door te geven aan de juiste afdeling. Super!

Groetjes,
Jihane


Omdat nagenoeg tegelijkertijd 3x een zelfde soort melding werd gepost had het er voor een buitenstaander alle schijn van dat er een storing was opgestreden.....
Reputatie 7
Badge +10
Hoi RicoK,

Ik heb het doorgegeven, en intussen is er een onderzoek gestart naar deze foutmelding! Ik ben benieuwd wat eruit komt, maar meerdere mensen hebben hier last van. Ik hou je op de hoogte hierover.

Groetjes,
Jihane

Reageer