.

Beantwoord

Waarom bieden jullie geen 3-in-1 bundels aan?

  • 9 January 2016
  • 6 reacties
  • 134 Bekeken

Badge
waarom biedt simyo geen complete bundels aan bv 300 min/sms/mb als ik nu internet wil hebben moet ik de bundel aanzetten maar gaat pas de volgende maand in.
Idee??
icon

Beste antwoord door Estelle 10 January 2016, 11:26

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hoi Joppe3010,

Welkom op het Simyo Forum.

Een nieuwe bundel kun je op elk gewenst moment afsluiten.
Als je al een simkaart van Simyo hebt gaat de bundel direct in. Let wel op dat de eerste maand naar rato wordt berekend!

Heb ik je zo goed geholpen?
Reputatie 7
Badge +9
Als ik het goed begrijp vraagt joppe3010 om een geïntegreerde bundel voor belminuten, sms en data. Dus in zijn voorbeeld, dat je een bundel hebt waarmee je naar believen 300 minuten kunt bellen, 300 sms'jes kunt versturen, of 300Mb aan data kunt verbruiken. Dit is iets wat Simyo op dit moment niet aanbiedt, het basisproduct is een bel/sms bundel, en daar kun je als klant eventueel een databundel bij nemen. De databundel is altijd extra, en het dataverbruik wordt apart geregistreerd en afgerekend.

Ik zou een dergelijke geïntegreerde bundel een goed idee vinden, want er zijn best mensen (waaronder ikzelf) die nauwelijks bellen/smssen maar wel mobiel internet gebruiken.
Badge
Helemaal goed, dit is inderdaad wat ik bedoel. Je hebt altijd alles standaard bij de hand en hoeft niet extra af te sluiten. Er is altijd wel iets wat je meer gebruikt. Kan simyo over nadenken haha
Reputatie 2
Badge +5
Hoi joppe3010,

Bedankt voor je tip!

Op dit moment zijn de abonnementen zo ingericht dat je zelf kunt kiezen hoeveel belminuten en MB's je maandelijks wilt hebben. Deze kun je verhogen en verlagen wanneer je wilt. Ik weet niet of er veel klanten zijn die bijvoorbeeld meer bellen en minder internetten of omgekeerd. Daarom zal ik jouw tip meenemen. Misschien wordt er iets mee gedaan 😃.

Nogmaals bedankt!

Groetjes,
Estelle

maikel.twinnie en Scotsman, bedankt voor jullie hulp/input 😳.
Badge
Dat zou mooi zijn, bedankt
Reputatie 2
Badge +5
Graag gedaan, joppe3010.

Mocht je verder nog tips en/of feedback voor ons hebben, dan horen wij dat graag 😃.

Groetjes,
Estelle

Reageer