.

Beantwoord

Waarom betaal je via Belsimpel.nl minder voor hetzelfde Simyo abonnement?

  • 16 July 2018
  • 8 reacties
  • 2198 Bekeken

Ik zie dat bij belsimpel hetzelfde simyo abonnement 100 belminuten en 1000 mb goedkoper is dan bij simyo zelf
ben zelf al jaren klant bij simyo, maar vind dit wel vreemd
icon

Beste antwoord door Thomas 18 July 2018, 14:22

Bekijk originele reactie

8 reacties

Omdat Simpel altijd stunt met prijzen en Simyo zich vooral richt op service (minimaal 10x de beste aldus klantenservice). En omdat het verschil er is vanwege de vrije markt. Als iedereen het zelfde biedt is er weinig keuze voor consumenten.
Reputatie 7
Badge +6
Ze bieden wel het zelfde volgens....Oftewel
Stunten bij simpel met de service van simyo😃
Er is nog één verschil, of eigenlijk 2 verschillen te noemen waarom de bundels goedkoper zijn bij Simpel. Dit heeft te maken met de duur van het contract, deze is bij hun standaard 2 jaar. Zodra je deze op 1 jaar zet ga je ook omhoog. Dan blijft Simpel nog wel goedkoper maar dan betaal ik liever iets meer en heb ik een uitstekende service. En de snelheden van 4G zijn bij Simyo 3x sneller. 75 MB's bij Simpel en 225 MB's bij Simyo.

Die 100 minuten en 1000 MB zie ik niet. Wel 2 GB / 2048 MB.
Reputatie 6
Badge +5
Hi Gnooter,

Welkom op het Simyo Forum!

Zoals Ray en Ron H al aangeven zijn er veel verschillende redenen waarom de prijzen tussen providers zo verschillen. Bij de één krijg je net dat extra stukje service, bij de ander een wat lagere prijs. Met Simyo willen we de klant zo goed mogelijk helpen. Jij blij, wij blij. Daar hebben we de afgelopen jaren ook aardig wat prijzen voor gekregen. Verschil moet er zijn toch? :)

Ray en Ron H, bedankt voor de mooie woorden!

Groetjes,
Niels
Ik zie dat bij belsimpel hetzelfde simyo abonnement 100 belminuten en 1000 mb goedkoper is dan bij simyo zelf
ben zelf al jaren klant bij simyo, maar vind dit wel vreemd

Bij Belsimpel is het 100 min/1000 MB Simyo abbo hetzelfde als bij Simyo. Beiden zijn €10,- op dit moment.

@gnooter
Maar er staat ook een aanbod voor €12,- waarbij normaal gesproken bij simyo het €13,- kost. Dit verschil is me het waarom onduidelijk. Bedoel je dit?
Zo hee, Belsimpel / Simpel het lijkt op elkaar 🤔

Maar goed, meteen uitgelegd waarom er verschillen tussen providers zijn.😂


@Niels Kun jij de titel aanpassen, die klopt dus niet 🙂
Ray je bent roadrunner snel☺️ ik heb nog iets extra toegevoegd.

**Maar er staat ook een aanbod voor €12,- waarbij normaal gesproken bij simyo het €13,- kost. Dit verschil is me het waarom onduidelijk. Bedoel je dit? Oohnee dit is voor 300 min, 1000 MB.
Reputatie 6
Badge +4
Hoi Iedereen,

Het verschil tussen Simpel en Belsimpel is ook maar 3 letters. 🙂 De titel heb ik even aangepast ter verduidelijking.

@gnooter kun je aangeven wat je precies ziet staan? Als ik onze pagina en Belsimpel.nl vergelijk dan zie ik dat 100 min/sms en 1000 MB bij beide € 10,00 is voor een jaarabonnement. Bij een Maandelijks opzegbaar abonnement betaal je dan € 12,00 voor dezelfde bundels. Is dat wat je bedoelde?

Groetjes,
Thomas

Reageer