.

Beantwoord

vragen over het bestellen

  • 13 November 2013
  • 6 reacties
  • 505 Bekeken

Ik heb een abonnement van simyo, nou wil mijn dochter ook hetzelfde abonnement.
Dat is sim only voor drie euro in de  maand. Ze doet op de pagina van simyo het icoontje van "ja ik wil dit abonnement"  aanklikken, maar hij blijft gewoon op dezelfde pagina. Hoe kan ze ook een abonnement afsluiten?
icon

Beste antwoord door de leon 13 November 2013, 12:10

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hebt u ook een keuze bij mobiel internet aangeklikt? (0 bundel dus)
En een keuze gemaakt bij SMS? (geen)

Ik neem aan dat u beiden niet wilt, alleen bellen.

Dan kunt u verder.

Denkt u eraan, dat u mobiel internet uitschakelt in uw Mijn Simyo omgeving!?
ik kies het pakketje van 3 euro voor bellen/sms. Dan moet je onderaan op een oranje vlakje drukken waarin staat " ja. dit abonnement wil ik".
Als ik op het oranje vlakje druk ( wat licht oranje is, dus niet de goede kleur), dan vernieuwd de pagina en zit ik weer op dezelfde pagina.
Ik kan pas aanklikken op geen internet als ik naar de volgende pagina ga. Ik heb voor mijn moeder en man ook al zo'n zelfde abonnement bij jullie afgesloten. Maar nu kom ik helaas niet verder.
Hebt u ook een keuze bij mobiel internet aangeklikt? (0 bundel dus)
En een keuze gemaakt bij SMS? (geen)

Ik neem aan dat u beiden niet wilt, alleen bellen.

Dan kunt u verder.

Denkt u eraan, dat u mobiel internet uitschakelt in uw Mijn Simyo omgeving!?

Leon,
Ik wil wel bellen en sms-sen, dat staat toch ook bij het pakket? Moet ik dan tochbij sms "geen aanklikken", dan kan ik toch wel sms-sen?
Ik heb dat gedaan, nou heb ik netjes mijn simkaartnummer voor het behoud van mijn nummer ingevuld. Zegt hij dat ik niet het goede nummer heb ingevuld, er staat maar 1 en dat is 20030798s1 op mijn simkaart, hoe moet ik nu verder?
Reputatie 3
Badge +9
Beste a paalder,

Met de bundel van 3 euro bellen en sms-en kan je inderdaad ook sms-en. 1 sms staat gelijk aan 1 belminuut.
Wat betreft de tweede vraag, die kan ik helaas niet beantwoorden. Misschien handig om of de klantenservice te bellen of even wachten tot een
service medewerker hierop reageerd.
Bel 1200 (gratis vanaf je Simyo nummer) of bel 0900-8090 (35 cent per gesprek).
Reputatie 7
Badge +9
Vult u alleen de eerste 8 cijfers in. Niet de letter(s).
Badge +8
Hoi a Paalder,

Je bent hier al prima geholpen door de heren, daar kan ik niets meer aan toevoegen.
Als je me het tijdelijke nummer van je dochter in een privébericht kunt sturen kan ik de aanvraag nummerbehoud even bekijken voor je.
Over het "geen smsbundel" aanklikken: Dat gaat over de onbeperkte smsbundel. Als je die voor €5 aanschaft, gaan je smsjes niet meer van je belbundel en kun je dus onbeperkt sms'en. Maar je kunt ook zonder smsbundel prima sms'en, zoals Martijn® uitlegt. :)

Groetjes,
Charlene

Reageer