.

Beantwoord

Voorkom dat je Simyo nummer binnen één maand afgesloten wordt ???

  • 31 October 2012
  • 2 reacties
  • 437 Bekeken

Reputatie 7
Hallo mede simyo'ers,

Ik ben sinds een 2 maanden ongeveer een tevreden Simyo gebruiker. Maar mijn vrouw is al weer langere tijd (enkele jaren) een tevreden simyo gebruiker.
In den beginne maakte zij gebruik van LowCall. Dit was top, omdat je achteraf de factuur kreeg van je verbruik van de maand er voor. Geen gebruik was ook geen kosten.
Toen stopte LowCall ermee en is zij (noodgedwongen?) overgegaan naar Simyo. Dit onder dezelfde voorwaarden als toen zij nog gebruik maakte van LowCall. Dus een factuur achteraf.
En nu sinds ruim een jaar maakt zij gebruik van Simyo met een databundel. Hierdoor verviel wel de structuur van LowCall.

Nu vandaag kregen we een e-mail van vragen@simyo.zendesk.com die luidt:

Beste (naam van mijn vrouw),

Je hebt de afgelopen 11 maanden na je overstap van Lowcall naar Simyo, niet gebeld en geen sms verstuurd met je Simyo telefoonnummer xxxxxxxxxx.

Als je 12 maanden geen gebruik maakt van je nummer, gaan we ervan uit dat je geen klant meer wil zijn van Simyo en sluiten we je nummer af.

Wil je toch blijven bellen met Simyo?
Stuur dan binnen één maand minstens één sms of voer één uitgaand telefoongesprek. Je nummer blijft dan geactiveerd.

We houden je natuurlijk graag bij Simyo. Daarom zetten we de voordelen nog eens voor je op een rij:

* Je betaalt alleen voor wat je verbruikt en je kunt zelf je bellimiet instellen.
* Je belt met vaste, lage tarieven, op ieder moment van de dag.
* Je belt via het betrouwbare netwerk van KPN.

Afsluiten van je telefoonnummer is definitief, activeren is daarna niet meer mogelijk.
Als je nog openstaande facturen hebt, dan blijft de betalingsverplichting aan Simyo bestaan.

Met vriendelijke groet,
Het Simyo team


Wat houdt dit in? Ik heb het nummer vervangen door x'en. Dit nummer kennen we niet. Dit kan misschien een tijdelijk nummer zijn geweest. Mijn vrouw maakt nog altijd gebruik van het nummer dat ze had bij LowCall.
Dat dit (tijdelijke) nummer vervallen gaat worden vind ik prima, maar heeft dit gevolgen voor haar huidige nummer?

Graag een uitleg.

Bij voorbaat dank.
icon

Beste antwoord door Arie 2 November 2012, 18:08

Bekijk originele reactie

2 reacties

Badge +2
Beste RicoK,

Dit betreft inderdaad het tijdelijk nummer van het Simyo abonnement wat je vrouw had besteld. Het nummer van haar Lowcall is overgezet naar het abonnement dit abonnement. Het tijdelijk nummer was hierdoor omgezet naar de Lowcall aansluiting die zij natuurlijk niet meer gebruikt. De aansluiting was niet verwijderd in ons systeem. Dit is de reden dat je deze mail hebt ontvangen. Je kan dit als niet verzonden beschouwen. Onze excuses voor het ongemak.

Groetjes,

Arie
Reputatie 7
Beste Arie,

Bedankt voor je reactie!

Reageer