.

Beantwoord

Voordelige aanbieding bij 1 jaar abo, hoe komt de wijziging door?

  • 23 November 2015
  • 5 reacties
  • 190 Bekeken

Badge
Ik heb vorige maand een aanbieding ontvangen met iets betere prijs/bundel verhouding, als je 1 jaar verlengt. Daar heb een bundel uitgekozen. Maar nu blijkt in de nieuwe maand, dat die iets betere prijs/bundel niet ingevoerd is.
icon

Beste antwoord door Naomi 24 November 2015, 13:49

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 4
Badge +10
Hoi Hans Cassee,

Je topic heb ik voor de overzichtelijkheid verplaatst naar het subforum Abonnementen :)

Slim dat je hebt gekeken naar je bundels. Ik zie helaas niet terug dat je hebt gewijzigd. Toen je aan het wijzigen was, heb je toen ook geklikt op "Ik geef hiermee Simyo een doorlopende machtiging.." en heb je toen geklikt op de knop "Ik ga akkoord met de inhoud van het contract"?

Hierna wordt je wijziging doorgevoerd en ontvang je ook via je e-mail een bevestiging. Wil je dit nog een keer proberen via Mijn Simyo? Laat je anders weten naar welke bundels je wilt wijzigen en welk apparaat en welke internetbrowser je gebruikt? 🙂
Badge
Ik dacht, dat ik dat correct gedaan heb, maar wellicht heb ik iets fout gedaan. Zou u mij de aanbieding voor 1 jaar verlengen nog een keer willen sturen?
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Hans Cassee,

Zoals je ziet heb ik de persoonlijke gegevens uit je bericht gehaald. Het is niet verstandig om privacy gevoelige informatie op het forum te plaatsen. Dit is niet alleen in te zien voor ons, maar ook voor alle forumleden en bezoekers. Vandaar dat ik jouw bericht aangepast heb.

Het bericht kan ik niet nogmaals naar je sturen. Niet getreurd! Als je inlogt via op Mijn Simyo, kun je jouw bundels alsnog wijzigen en jouw contract verlengen. Je kiest voor de optie 'nog een jaar' en de extra voordelige bundels komen in beeld. Laat je weten of het gelukt is?

Groetjes,
Angela
Badge
Hi Angela. Voor het abo van mijn vrouw maakt die aanbieding geen verschil en voor mijn abo is die aanbieding er niet meer. Ook niet, als je bij contract verlengen voor een jaar.( Ik heb nu 2 gig en er was toen een voordelige aanbieding voor 1,5 gig.) Maar: laat maar zitten, de verschillen waren niet zo groot.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Hans Cassee,

De aanbiedingen horen er nog steeds te staan! Op het moment dat je klikt op 'nog een jaar', kun je klikken op de 1000MB bundel. Hierna verschijnen de extra MB's. Je ziet deze niet staan als je niet op een andere bundel klikt. Je blijft dan alleen je huidige bundels zien.

Als je dit doet, zie je het dan wel staan?

Groetjes,
Angela

Reageer