.

Beantwoord

Voicemail kan niet aan. Help?

  • 7 August 2017
  • 4 reacties
  • 162 Bekeken

Goedendag,

Een tijdje geleden heb ik mijn voicemail uitgezet. Vandaag wilde ik deze weer aanzetten d.m.v 12331 te bellen. Dit nummer heb ik al een paar keer gebeld zonder succes. Wanneer ik namelijk 1233 bel zeggen ze dat mijn voicemail box niet bestaat. Mijn vraag is hoe ik nu mijn voicemail aan moet zetten.
icon

Beste antwoord door Angela 10 August 2017, 23:32

Bekijk originele reactie

4 reacties

Ik denk dat Simyo dat moet doen. Wegens de vakantiedrukte is de reactietijd langer dan een werkdag helaas. Bel met 1200 vanaf je mobiel en je hebt de telefonische klantenservice.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Mertens,

Welkom op ons forum!

Hm, niet heel makkelijk dat je jouw voicemail niet zelf kunt aanzetten. Ik hoop dat ik je hiermee snel kan helpen! Helaas hebben wij niet zoveel invloed meer op deze optie zoals wij vroeger hadden. Het is voor ons niet meer mogelijk om dit zelf te activeren voor je.

Ik heb een kleine voicemail-instellingen kunnen vinden die uitstond en deze heb ik voor je aangezet. Ik durf niet direct te zeggen dat dit de oplossing is, maar we gaan het proberen! Wil jij jouw telefoon uitzetten voor ongeveer 10 minuten en hierna opnieuw opstarten. Je mag daarna eens bellen met 1233. Wat hoor je nu precies? Werkt het nog niet, bel dan nog eens naar 12331 en test het hierna nog eens.

Wil je ons op de hoogte houden? Als het niet lukt, gaan we voor je uitzoeken waar dit aan ligt.

@Ray, bedankt! Jammer genoeg kunnen wij de voicemail op netwerkniveau niet meer wijzigen. Maar wie weet, helpt bovenstaande!

Groetjes,
Angela
Hoi Angela,
Het advies wat je mij had gegeven heb ik opgevolgd. Wanneer ik nu naar 1233 bel krijg ik te horen dat ik mijn telefoonnummer in moet vullen. Wanneer ik mijn telefoonnummer invul krijg ik te horen dat het nummer niet van KPN is. Hoe los ik dit op?
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Mertens,

Wat gek dat je de melding krijgt dat je telefoonnummer niet in dienst is!

Heb je al geprobeerd om te bellen naar +31612001233? Mocht het probleem blijven bestaan, dan kun je mij het beste even een privé mail sturen met daarin het telefoonnummer dat je invoert. Je kunt een privé mail sturen door op mijn naam te klikken, waarna je deze mogelijkheid krijgt. Ik zal dan voor je uitzoeken wat er aan de hand is.

Vind je dat een goed idee?

Groetjes,
Asma

Reageer