.

Beantwoord

Verwarring abonnement

  • 27 November 2012
  • 3 reacties
  • 722 Bekeken

Beste meneer/mevrouw, 

Ik heb een vraag over het Simyo abonnement. Midden november heb ik een maandelijks abonnement afgesloten, en die zal geldig zijn tot 30 november 2012. Gisteravond heb ik per ongeluk een 1-jarig abonnement afgesloten, en die zal ik graag willen intrekken. Ik heb meteen daarna het abonnement opgezegd, en heb meteen een bevestigingsmailg gekregen en de volgende dag ook meteen een mail waarin stond dat Simyo ermee akkoord is gegaan. Helaas zijn de mailtjes die ik ontvang heel onduidelijk, want er word niet bij vermeld om welk abonnement het van mij gaat, dus ik weet nu nog steeds niet of ik het 1-jarige abonnement heb geannuleerd of niet. Kan iemand dit voor mij na checken? 


mvg, 
Wendy 
icon

Beste antwoord door Alex 30 November 2012, 16:05

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum wendy1410,

Kan je in een privé bericht aangeven op welk adres de bestelling van het 1 jarige abonnement is gedaan? Het maandelijks opzegbare abonnement heb je inderdaad laten beëindigen.

Groetjes,

Alex
Hey Alex, 

Bedankt voor je reactie!!! 

Ik ben net ingelogd en ik zie bij overzicht geen bundels meer staan, dus ik denk dat alles nu beëindigt is. Wil je dit voor de zekerheid voor mij na checken? Ik zal mijn adres naar je sturen via een privé bericht (als ik weet hoe).

Alvast bedankt!

Groetjes,

Wendy 
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Wendy,

Ik heb je privé bericht ontvangen. Het abonnement is inderdaad beëindigd. Vreemd genoeg vind ik verder geen bestellingen op het doorgegeven adres.

Groetjes,

Alex

Reageer