.

Beantwoord

Verlopen en verkeerde legitimatie. Wat nu?


Mijn legitimatiebewijs is verlopen, heb een nieuwe aangevraagd maar er staat bij mijn persoonlijke gegevens een verkeerd legitimatie bewijs rijbewijs i.p.v. paspoort, nummer klopt ook niet.
icon

Beste antwoord door Jihane 11 May 2018, 11:48

Bekijk originele reactie

10 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Hoi Gerard
Persoonlijke gegevens in mijn simyo?
Hallo Ron,

Ik heb gisteren mijn contract voor een jaar verlengt, toen kwam ik deze verkeerde legitimatie tegen.

Mvg. Gerard
Reputatie 7
Badge +6
Oké ik stelde deze vraag omdat bij mijn dit in persoonlijke gegevens niet voorkomt.
Een moderator gaat dit verder oppakken.
Groet Ron
Reputatie 7
Badge +10
Hi Gerard,

Welkom op het Simyo Forum!

Goed dat je even aan de bel trekt! 🙂 Dit kunnen we allemaal voor je aanpassen! Het is belangrijk dat je een kopietje naar ons toestuurt van je nieuwe ID. Dit kan per mail, maar ook via bijvoorbeeld Livechat, Twitter of Facebook. Persoonlijk raad ik je één van de twee laatstgenoemde kanalen aan, omdat alle Forum moderators ook op die kanalen actief zijn. Zodra jij dan dat ingescande document opgestuurd hebt, wordt dit geregeld door de afdeling die daarover gaat.

Laat je het me weten?

@ Ron H, dank voor je reactie! Ja, op je contract kun je je ID-nummer en ID-type terugvinden.

Groetjes,
Jihane
Hallo Jihane,

Hoe moet dat via facebook dan.

Mvg. Gerard
Hallo Jihane,

Hoe moet dat via facebook dan.

Mvg. Gerard
Reputatie 7
Badge +6
@Jihane
Oeps contract deze heb ik al een tijdje niet meer.... is dat heel erg😃😎
Reputatie 6
Badge +5
Hi Gerard,

De Simyo Facebookpagina is via deze link te bereiken. Rechtsonder onze Facebookbanner staat een knop met als tekst 'Bericht versturen', zoals ook in het hierbij toegevoegde screenshot te zien is. Na het klikken op deze knop, kan je ons een berichtje sturen met een scan van je identiteitsbewijs. Als je dan ook je telefoonnummer, postcode en huisnummer vermeldt, gaan wij meteen voor je aan de slag 🙂 Kom je er zo uit?



Ron H, ik wil jouw huidige contract best even opsturen. Heb je hier eventueel interesse in?

Groetjes,
Niels
Reputatie 7
Badge +6
Nee hoor Niels bedankt, heb genoeg aan mijn simyo😉
Reputatie 6
Badge +4
Nee hoor Niels bedankt, heb genoeg aan mijn simyo😉

Goed om te lezen Ron H! 😉 En mocht je hem wel ooit nodig hebben, dan horen we het van je.

Groetjes,
Thomas

Reageer