.

Beantwoord

Verlenging en afbetaling telefoon

  • 27 October 2023
  • 3 reacties
  • 75 Bekeken

Badge

Mijn contract loopt af in April 2024. Mijn telefoon is nog niet helemaal afbetaald. Nu zie ik in de app de mogelijkheid versneld af te betalen.

Mijn huidige toestel is defect dus ik zou snel een nieuw toestel willen bestellen. Maar verlengen is nog nief mogelijk. 

Als ik het oudr toestel afbetaal kan ik dan al wel een nieuw toestel bestellen?

Of is daar wat voor te regelen? 

icon

Beste antwoord door Roeqajja 27 October 2023, 17:06

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hi @Marbaz,

Bedankt voor je bericht. Goeie vraag!

Het is inderdaad mogelijk om je telefoon in één keer af te betalen, echter kun je hiermee niet direct een nieuwe telefoon aanschaffen in verband met je huidig lopende contract. Je kunt wel 4 maanden voordat je contract afloopt eventueel een nieuwe telefoon aanschaffen via Mijn Simyo.

Ik hoop je vraag hiermee beantwoord te hebben!

Groetjes,
Roeqajja

Hallo,

 

Ik haak hier ff op in omdat ik zelf nog met een soort gelijke vraag zit.

Bij vrijwel alle providers is het mogelijk om 4 maanden voor de einddatum van het contract te verlengen met een nieuwe telefoon.

Ook als je je huidige telefoon nog niet volledig hebt afbetaald. 

Je krijgt dan direct het nieuwe toestel, en het nieuwe abbonement gaat pas in op het moment dat je huidige lopend abbonement is afgelopen. 

Begrijp ik goed dat dit bij Simyo niet kan?

Mijn Simyo app geeft aan dat ik kan verlengen. Maar als ik dan kies voor "verlengen met toestel" kan ik opeens niet verlengen. 

Ik hoor het graag.

Groet.

 

 

 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Martinow,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je contact opneemt! Ik heb dit intern even dubbel gecheckt en je kan pas verlengen met een nieuwe telefoon als je de oude telefoon hebt afbetaald. Zodra je deze hebt afbetaald kan je dus verlengen met een nieuwe telefoon. 

Hopelijk geeft dit meer duidelijkheid! 

Groetjes,
Amy

Reageer