.

Beantwoord

Verlenging abonnement: niet meer maandelijks opzegbaar?

  • 15 May 2018
  • 2 reacties
  • 160 Bekeken

Ik kreeg laatst de melding dat ik een goedkopere bundel kon krijgen. Dit heb ik toen geaccepteerd (7-5-2018) waarna ik de bevestigingsmail kreeg dat mijn 12 maanden contract was verlengd met 12 maanden. Ik was er van onder de onderstelling dat ik een maandelijks opzegbaar contract had.

Heb ik zojuist een jaarcontract afgesloten? Als ik die annuleer, heb ik dan een maandelijks opzegbaar contract?
icon

Beste antwoord door Thomas 15 May 2018, 16:31

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Hoi lees dit topic eens door:

https://forum.simyo.nl/abonnementen-69/wat-betekent-12-maanden-voordeel-41634
Reputatie 6
Badge +4
Hallo Remq,

Welkom op het Simyo Forum! :)

Ik kan me voorstellen dat je graag wilt weten waar je aan toe bent. Helemaal als je liever een maandelijks opzegbaar abonnement wilt houden.

In je gegevens zie ik staan dat je inderdaad een contractverlenging hebt aangevraagd via Mijn Simyo. Als ik je berichtje goed begrijp wilde je alleen je bundel(s) aanpassen in verband met de tijdelijke actie die we hebben. Waarschijnlijk heb je in Mijn Simyo niet geklikt op "Bundels aanpassen" maar op het vierkantje met de tekst "Je kunt verlengen met de nieuwe bundels". Gelukkig kun je dit binnen 14 dagen terugdraaien en alsnog gebruik maken van de tijdelijke actie.

Om te beginnen raad ik je aan om de verlenging te annuleren via onze annuleringspagina. Zodra je annulering verwerkt is, dat duurt meestal 3 werkdagen, krijg je een e-mail van ons ter bevestiging. Hierna kun je in Mijn Simyo klikken op 'Bundels aanpassen" en kiezen voor de bundels die je graag wilt hebben.

Gaat het zo lukken denk je? :)

Bedankt voor het doorverwijzen Ron H!

Groetjes,
Thomas

Reageer