.

Beantwoord

Verkeerde e-mailadres opgegeven bij aanvragen Simyo abonnement, wat nu?

  • 1 December 2015
  • 1 reactie
  • 183 Bekeken

Geachte heer/mevrouw ,

Mijn vriendin heeft een Abbononent bij jullie afgesloten maar bij het invullen van de gegevens een verkeerd email adres opgegeven waardoor ze nu haar simkaart niet kan activeren.
icon

Beste antwoord door Naomi 2 December 2015, 15:05

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 4
Badge +10
Hoi Najib, welkom op het Simyo forum!

Voor het overzicht heb ik je topic even verplaatst naar het subforum Abonnementen.

Ai dat is lastig. Gelukkig heeft mijn collega Tanuja al het e-mailadres voor jullie aangepast. Je hebt haar gisteren hierover gesproken. Er is een nieuw wachtwoord gestuurd via de e-mail :$

Heb je nog vragen over het abonnement? 🙂

Reageer