.

Vraag

Verbruikskosten terwijl ik een onbeperkte bel en sms bundel heb. Hoe kan dit?

  • 7 October 2023
  • 4 reacties
  • 49 Bekeken

  • Beginner
  • 0 reacties

Ik heb net een abonnement met onbeperkt bellen en sms’en. Maar als ik in de app kijk, staan er toch verbruikskosten voor bellen. Hoe Kan dat?


4 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Heb je nummers gebeld die niet onder het “onbeperkt” vallen?

Weet even niet welke nummers dat zijn, maar denk aan bellen naar buitenlandse nummers vanuit Nederland, en welicht ook 08x nummers.

https://www.simyo.nl/sim-only/onbeperkt-bellen

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Jla,

Bedankt voor je bericht. Heb je nummerbehoud aangevraagd en is deze nog niet overgezet? Wat je beschrijft zou kunnen gebeuren wanneer je gebruik maakt van jouw tijdelijk nummer, de bundels zijn dan niet actief waardoor je buiten bundel kosten maakt. Als je mij een privé bericht stuurt met jouw 06-nummer en jouw persoonlijke gegevens kijk ik even met je mee. 

Groetjes,
Seren

Reputatie 4
Badge +2

Hoi @Jla,

Bedankt voor je bericht. Heb je nummerbehoud aangevraagd en is deze nog niet overgezet? Wat je beschrijft zou kunnen gebeuren wanneer je gebruik maakt van jouw tijdelijk nummer, de bundels zijn dan niet actief waardoor je buiten bundel kosten maakt. Als je mij een privé bericht stuurt met jouw 06-nummer en jouw persoonlijke gegevens kijk ik even met je mee. 

Groetjes,
Seren

@Jla , Seren zou maar zo gelijk kunnen hebben, dat is mij nl. ook gebeurd. Voordat je nummer (bij nummerbehoud) is omgezet, in mijn geval ruim een maand, gelden de tarieven als zijnde kosten buiten de bundel. Is dat bij jou ook het geval wees dan voorzichtig, je zit zo op een € of tig aan extra kosten!!    

Reputatie 7
Badge +7

@Kaas Berrie Bedankt voor je reactie! 

Reageer