.

Beantwoord

Verbruik klopt niet

  • 27 March 2013
  • 3 reacties
  • 229 Bekeken

Badge
Hoi,

Ik ben sinds gister nieuw bij Simyo, dus ik weet niet hoe deze site precies werkt, maar volgens mij klopt er iets niet. Bij mijn verbruik staat er:
- 15 van de 100 min/sms
- 97 van de 500 mb

Dit klopt niet, want ik heb tot nu toe in totaal maar  3,5  min gebeld.
Die 97 mb klopt ook zeker niet, want tot nu toe heb ik de hele dag binnen gezeten, dus zat ik op wifi en heb ik niet gebruik maakt van die 500 mb.

Bij de geschiedenis van Maart staat er overigens ook dat ik in totaal 2 gesprekken heb gevoerd, samen in totaal 3:28 min. En van internet heb ik helemaal niet gebruik gemaakt, staat er. 

De geschiedenis van maart klopt sowieso, maar waarom staat er dan bij dat andere dat ik veel meer min. + mb heb gebruikt?

Groet
icon

Beste antwoord door MartijnR 27 March 2013, 10:22

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Als ik het goed zeg wordt er naar ratio (verhouding) gerekend. Dat wil zeggen als je je eigen aanmeld op de helft van de maand, krijg je ook de helft van de bestelling. Volgende maand is je abonnement volledig. Dus 100min en 500MB.
De kosten zijn ook minder deze maand. Let er wel op je bataald de eerste keer een abonnement vooruit.
Badge
Heh ik snap het niet helemaal?

Maar ik heb het sinds gister (26 maart) dus dat is niet de helft op de maand. En de helft van die 100 belmin is ook niet 15...

Dus vind het heel vreemd
Reputatie 2
Badge +1
Hey melisameryem,

Het antwoord van Martijn klopt. Hoewel jouw bundels niet halverwege de maand zijn ingegaan maar de 26ste blijft het principe hetzelfde. Het aantal minuten wordt naar rato berekend.

Als jouw bundels op 26-03 in zijn gegaan zouden er nog 6 dagen van de maand over blijven. Als 100(min/sms) gebaseerd is op 30 dagen, dan is het tegoed voor 6 dagen 20. Dit is het aantal minuten dat er deze maand aan jouw bundel toe is gevoegd.

Op 01-04 zal je jouw eerste volledige bundels gaan ontvangen.

Reageer