Skip to main content
Beantwoord

Vanaf welke datum kan ik overstappen naar een andere provider?

  • 20 July 2024
  • 5 reacties
  • 54 Bekeken

Vanaf welke datum kan ik overstappen naar een andere provider?

In mijn contract staat niet wanneer ik mijn sim heb geactiveerd.

Dit om eventuele onduidelijkheden te voorkomen.

Alvast dank voor uw reactie.

5 reacties

Reputatie 4
Badge +3

Simyo app > Instellingen > Abbonement. 

Verlenging vanaf.die datum. 4 maand erbij tellen dan is je contract van 1 of 2 jaar om.

Vanaf welke datum kan ik overstappen naar een andere provider?

 

In mijn contract staat niet wanneer ik mijn sim heb geactiveerd.

 

Dit om eventuele onduidelijkheden te voorkomen.

 

Alvast dank voor uw reactie.

Reputatie 4
Badge +3

Vanaf welke datum kan ik overstappen naar een andere provider?

Pas wanneer je contract om is. Hoe je dat weet. Zie mijn eerder gegeven antwoord.

 

Als er nu in de app staat op die plek 'je kan verlengen'. Dan zit je 1 of 2 jarige contract erop. Je kan overstappen maar je hebt bij Simyo nog 1 maand opzegtermijn. Dan kun je volgende maand overstappen maar dan moet je wel contract vrij zijn.

Reputatie 6
Badge +3

Hallo @Kcram13 volgens onderstaand VOORBEELD kun je vanaf 28 februari 2025 overstappen, dus als je dat op 28 januari aanvraagt gaat het per 28 februari in:

VOORBEELD

 

Reputatie 3
Badge +2

Hoi @Kcram13,

Bedankt voor je bericht. 

Je kan 120 dagen voor einddatum van je contract een overstap aanvragen. Deze datum kan je vinden in je mijn Simyo onder instellingen > abonnement. De overstap zelf zal pas plaatsvinden vanaf het moment dat je contract is afgelopen. Je hebt nog wel te maken met een maand opzegtermijn. Wil je bijvoorbeeld precies aan het eind van je contract overstappen vraag dan uiterlijk een maand voor de einddatum je overstap aan bij de nieuwe provider. 

Bedankt voor jullie hulp @RobbyTown & @J.D.L.! 😊

Groetjes,
Ashley

Reageer