.

Beantwoord

Van prepaid overgegaan naar sim only, nu geen internet. Hoe kom ik nu weer online?

  • 6 August 2015
  • 4 reacties
  • 147 Bekeken

Badge
Vandaag is abonnement overgezet, echter geen internet. Instellingen volgens instructie zijn oké, Aan uitzetten helpt ook niet.
Wat te doen. Met vr. groet
icon

Beste antwoord door MichD 6 August 2015, 23:22

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Beste Joris,

Welkom op het forum van Simyo.

Als je overgaat van Simyo prepaid naar een sim-only van Simyo, kan het tot 24 uur duren voordat alles goed door de systemen zijn verwerkt, en je dus van alle diensten goed gebruik kunt maken.
Zorg er dan wel voor, dat de optie "internet op je mobiel in Nederland" binnen je eigen account van mijn Simyo op aan staat, te vinden onder instellingen en vervolgens onder netwerkinstellingen.
Daarnaast moeten de internetinstellingen (APN) op je smartphone ook goed staan.

Staat alles goed, en werkt het morgen (vrijdag) nog steeds niet, dan zou een moderator een reset kunnen uitvoeren op je simkaart, omdat er misschien iets niet goed is gegaan bij de migratie.

Vanzelfsprekend, hoop ik dat je gauw kunt internetten!
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Joris Jansbeken,

Tof dat je bent overgestapt naar een Simyo Sim Only 🙂. Zo te zien heb je vanmorgen vroeg de optie Internet op je mobiel in Nederland aangezet 🙂. Deze optie moet inderdaad geactiveerd staan, voordat je op internet wilt. Je hebt toen ook gesproken met mijn collega van de telefonische klantenservice. Die heeft, zoals MichD hierboven ook adviseert, samen met je de APN instellingen goed gezet.

Wil je ons laten weten of je inmiddels weer op internet komt?

Groetjes, Tiury

Bedankt voor het antwoord MichD! 🙂
Badge
Mijn probleem is inderdaad opgelost, bij het overstappen naar Sim Only is er wat mis gegaan en is de optie mobiel in Nederland op uit komen te staan. Ik ben prima geholpen, bedankt, Joris Jansbeken
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Joris Jansbeken,

Bedankt dat je het aan ons doorgeeft. Super dat het weer lukt 🙂

Graag gedaan als je nog vragen hebt, dan weet je ons te vinden 😉

Reageer