.

Beantwoord

Van Prepaid naar Sim Only, waarom moet ik verbruik twee keer betalen?

  • 6 September 2015
  • 6 reacties
  • 180 Bekeken

Badge
Op 2 september 2015 ben ik overgegaan van PrePaid naar Sim Only met een internetbundel van 2000 Mb, 300 belminuten en onbeperkt sms. Jullie hebben het tegoed van mijn prepaid in mindering gebracht op mijn voorlopige Sim Only rekening. Prima.
Maar: opeens merken jullie mijn gebruik in augustus aan als 'verbruik buiten de bundel' (199 min/sms) en moet ik daar €21 voor betalen! Enorm grappig natuurlijk want dat had ik al betaald met mijn prepaid abonnement van Simyo. Hoe gaan jullie dit oplossen?
icon

Beste antwoord door Ernst 7 September 2015, 16:18

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Hoi Riette, welkom op ons forum :)

Kun je me uitleggen waar je ziet staan dat je moet betalen voor buiten bundel gebruik in augustus?
Ik kan dat namelijk nergens terugvinden :?

Al je een screenshot kunt sturen hier van, zou dat heel fijn zijn.
Badge
Hallo Ernst - bij deze!
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Riette,

Dankjewel voor de screenshots 🙂 Bij mijn collega's van IT ga ik navragen waar de kosten overgaan. Als ik meer hierover weet, dan geef ik het aan je door 🙂
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Riette,

Ik kreeg net meer informatie door 🙂 Hetgeen wat je ziet op Mijn Simyo komt door een weergaveprobleem. Sorry voor de verwarring. Om die reden zien wij in je gegevens deze kosten niet terug.

Op dit moment heb je abonnementskosten vanaf 3 tot en met 30 september voor je bundels van in totaal € 28,93. Ook heb je een korting van € 5,17 door de overheveling van je beltegoed. En er zijn buiten de bundelkosten (verbruikskosten) van € 1,43. Mijn collega van IT gaan er dus mee bezig, zodat je op Mijn Simyo de juiste kosten terugziet.

Is je vraag beantwoord? 🙂
Badge
Bedankt voor je reactie Naomi, en fijn dat IT ermee aan de slag gaat - maar opgelost is het nog niet! Zie nog steeds BuitenBundelGebruik in augustus (en op 1&2 september ook trouwens).

Ik houd het in de gaten en zodra het opklaart op Mijn Simyo laat ik het je weten!
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Riette,

De mannen van de IT afdeling doen hard hun best om een oplossing te vinden voor je. Fijn dat je ons op de hoogte wilt houden. Als je in de tussentijd nog vragen hebt, laat je het dan weten?

Groetjes,
Angela

Reageer