.

Beantwoord

van prepaid naar abonnement, wanneer bundels kiezen?

  • 13 December 2013
  • 3 reacties
  • 451 Bekeken

Badge
Ik heb een prepaid kaart nu zou ik willen overstappen naar een sim only maar nu moet ik gelijk mijn rekeninggevens invoeren terwijl ik nog helemaal niet heb kunnen kiezen welk abbonement ik zou willen hebben. Komt dit na het checken van de rekening?
icon

Beste antwoord door Charlene 16 December 2013, 13:16

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Ik heb zelf lang geleden de overstap gemaakt, maar ik ga er vanuit dat dit helemaal goed komt. Ik zou zeggen proberen maar.
Badge +4
Hallo,

Je begint gewoon met de minuten en mb's die je denkt nodig te hebben. Je kunt je bundel immers naar boven en beneden maandelijks bijstellen?

groetjes Karin


Ik heb een prepaid kaart nu zou ik willen overstappen naar een sim only maar nu moet ik gelijk mijn rekeninggevens invoeren terwijl ik nog helemaal niet heb kunnen kiezen welk abbonement ik zou willen hebben. Komt dit na het checken van de rekening?
Badge +8
Ik heb een prepaid kaart nu zou ik willen overstappen naar een sim only maar nu moet ik gelijk mijn rekeninggevens invoeren terwijl ik nog helemaal niet heb kunnen kiezen welk abbonement ik zou willen hebben. Komt dit na het checken van de rekening?

Hoi 123toepie,

Ja, dat komt daarna 🙂 Als je bankrekening is geactiveerd, word je naar de volgende stap geloodst. Je bundels kiezen 🆒
En wat kvbilsem zegt, klopt. Je kunt elke maand 1 x wijzigen voor de maand erna. Dus maak je geen zorgen dat je de verkeerde kiest.
Laat je nog weten of het allemaal lukt?

Groetjes, Charlene

Reageer