.

Beantwoord

van jaar naar maand abonnement

  • 4 January 2014
  • 4 reacties
  • 564 Bekeken

Badge
Hallo,

Op 1 februari loopt mijn jaarabonnement bij Simyo af. Ik wil graag vanaf dan een abonnement die maandelijks opzegbaar is.
Als ik mijn abonnement wil wijzigen zie ik alleen maar de volgende opties staan 
1. Nog een jaar, simyo?
2. 1 jaar t/m 01-02-2014

Ik neem aan dat ik bij optie 1 nog een keer een jaarabonnement krijg. En optie 2 snap ik niet helemaal, want dat is volgende maand al.

Kan iemand mij misschien uitleggen hoe ik mijn jaarabonnement om kan zetten naar een maandelijks opzegbaar abonnement? Of hoef ik dan niks te doen en mijn abonnement gewoon door laten lopen?

Ik hoor het graag!

Groetjes,
Renske
icon

Beste antwoord door de leon 4 January 2014, 15:51

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Je hebt 2 opties:
Nog een jaar verlengen (met eventueel extra korting)
of niet een jaar verlengen en maandelijk opzegbaar jaarabonnement houden.

Als je niets doet, dan zit je volgens mij gewoon op een jaarabonnement, dat maandelijks opzegbaar is...

Ik heb echter mijn abonnement zo lang, dat qua prijs ik met een maandabonnement nog op dezelfde prijs zit als een vergelijkbaar jaarabonnement, dus hoe het precies zit weet ik niet.
Reputatie 7
Badge +9

Als je niets doet, dan zit je volgens mij gewoon op een jaarabonnement, dat maandelijks opzegbaar is...
.


Nope, na een jaar ga je automatisch weer over naar het maandelijks opzegbare abonnement.

WĂ©Ă©r een jaar vereist een extra handeling dus.
Badge
Bedankt!!

Dus dat betekent als ik een maandelijks opzegbaar abonnement wil, dat ik niets hoef te doen? !?! (Even voor alle duidelijkheid :))
Badge +6
Bedankt!!

Dus dat betekent als ik een maandelijks opzegbaar abonnement wil, dat ik niets hoef te doen? !?! (Even voor alle duidelijkheid :))


Hoi _Renske_,

Klopt helemaal! Fijn dat de heren je al hebben kunnen helpen! :)

Bedankt daarvoor Groentjuh en de leon!

Reageer