.

Beantwoord

Urgend help needed - Nothing works! No calls, no internet....

  • 13 October 2012
  • 1 reactie
  • 174 Bekeken

Dear Simyo Team,

for almost 3 days my new and my old cell phone number doesn´t work at all anymore! I can´t call or be called and I can´t use the internet connection since you transfered my old number. Could you please contact me as soon as possible. This situation is not acceptable!!! I also opened 2 tickets regarding my issues (#256710, #256906) that no one answered yet.

Thank you.

Kinds regards
icon

Beste antwoord door Arie 15 October 2012, 12:57

Bekijk originele reactie

1 reactie

Badge +2
Beste User5226,

Alle gesprekken die je hebt gevoerd zijn buiten de bundel berekend. De reden hiervoor is dat je nummerbehoud hebt aangevraagd. Alle gesprekken die voor de datum van de nummeroverzetting zijn gevoerd worden buiten de bundel berekend.
Uit onze gegevens blijkt dat je geblokkeerd bent vanwege hoogverbruik. De rekening bedraagt momenteel € 141,83. Wij kunnen je heraansluiten als je een tussentijdse betaling van € 100 naar ons overmaakt. Op het moment dat je het bedrag betaald hebt kan je ons een betaalbewijs mailen. Om het snelst te worden heraangesloten is het beter als je gelijk nadat je het mailtje heeft verstuurd om telefonisch contact met ons op te nemen. Op deze mannier kunnen wij dit gelijk bij onze financiële afdeling neerleggen zodat wij je kunnen heraansluiten. Je kan de tussentijdse betaling overmaken naar:

Rekeningnummer: 12.15.03.038
T.n.v. Buckaroo Online Payment Services
O.v.v. Simyo (het mobielnummer)

Groetjes,

Arie

Reageer