.

Beantwoord

Twee abonnementen

  • 10 December 2012
  • 1 reactie
  • 540 Bekeken

Ik heb gister een nieuw abonnement bij jullie aangevraagt en alle gegevens al ingevult, maar toen ik nummerbehoudt wilde aangeven, stond simyo daar niet bij. Ik wilde namelijk een nieuw abonnement/ het abonnement bij jullie veranderen, want ik had al een abonnement bij simyo en dat was in november afgelopen, en wilde dat nog veranderen. Ik wist niet hoe, dus sloot ik een nieuw abonnement af, maar pas later kwam ik erachter dat dat via: ''bundel aanpassen'' had gemoeten. ik weet nu dus niet wat ik moet want ik kom niet verder bij nummerbehoudt en ik durf de bundel nu ook niet aan te passen omdat ik bang ben dat ik dadelijk voor twee abonnementen moet betalen (ik namelijk zelfs al de 1 cent betaalt die van je bank wordt gehaald om het rekeningnummer te checken).

Ik zou het zeer op prijs stellen als er snel gereageert kan worden.

Alvast bedankt,

Annemie
icon

Beste antwoord door Wayne 11 December 2012, 12:30

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 2
Badge +1
Hey Annemie,

Zolang je de nieuwe simkaart niet activeert zal jouw abonnement niet in gaan. Indien je deze ongeactiveerd retour stuurt, zullen wij het abonnement annuleren.
Als je deze stappen kan je gewoon jouw bundels van jouw huidige abonnement wijzigen via het tabblad "bundels aanpassen".

Reageer