.

Beantwoord

Tot wanneer loopt mijn abonnement?

  • 20 December 2016
  • 8 reacties
  • 170 Bekeken

Tot welke datum loopt mijn abonnement?
icon

Beste antwoord door Ray 20 December 2016, 21:03

Bekijk originele reactie

8 reacties

Reputatie 3
Badge +2
Hoi HermanVos,

Staat dit niet in "Mijn Simyo"?
Als het goed is kun je daar al je gegevens nakijken.

Mvg Tijger
Inderdaad op je MijnSimyo, instellingen, abonnement. Staat er geen datum dan heb je een maandelijks opzegbaar contract.
Reputatie 5
Badge +8
Hoi HermanVos.

Welkom op het Simyo forum.

Wat jammer dat er onduidelijkheden zijn omtrent je einddatum. Als je inlogt op Mijn Simyo en naar Instellingen >Abonnement gaat , zie je onder het kopje Contract en bundels tot wanneer je contract loopt. Staat hier geen datum, dan heb je (inmiddels) een maandabonnement.

Heb je hier nog vragen over?

Groetjes,
Sean

@De Tijger en Raytje, bedankt heren!
Bij mij staat er: Van 1 november 2015 tot 1 november 2016
Klopt dit wel? Moet dat niet van 1 november 2016 tot 1 november 2017 zijn?
Reputatie 7
Badge +6
Jij hebt inmiddels een maandelijks opzegbaar contract.
Jij hebt inmiddels een maandelijks opzegbaar contract.

Okay, dankjewel, dus ik hoef niet te kijken naar de datum die erbij staat :8
Reputatie 7
Badge +6
Graag gedaan, niet meer
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Zowie,

Goede vraag 🙂 Ik heb je aansluiting erbij gepakt en ik zie dat je eerste jaarcontract begon in 2013 en dus eindigde in 2014. Toen heb je in 2015 met nog een jaar verlengd, wat duurde tot 2016. Precies zoals je in Mijn Simyo ziet staan.

Jij hebt nu een maandelijks opzegbaar abonnement. Super fijn, want je mag gebruik maken van de goedkopere verlengbundels terwijl je ook een vrijblijvende klant bent.

Heb je hier nog vragen over?

@ Ron H, dankjewel voor het meedenken!

Groetjes,
Jihane

Reageer