.

Beantwoord

Tot wanneer loopt mijn abonnement?

  • 29 May 2015
  • 7 reacties
  • 328 Bekeken

hallo
ik kan niet duidelijk zien tot wanneer mijn abonnement loopt.
icon

Beste antwoord door Ray 29 May 2015, 15:44

Bekijk originele reactie

7 reacties

Als je langer dan een jaar klant bent kun je maandelijks opzeggen. Dit kun je zien op Mijn Simyo, abonnement aanpassen. Daar kun je kiezen tussen "nog 1 jaar" of 1 jaar t/m" Als er bij die laatste geen datum staat heb je de mogelijkheid maandelijks op te zeggen,
dank je wel voor de duidelijke reactie!
Badge +8
Hoi mickeymouse,

Ik zie dat Raytje je vraag al volledig beantwoord heeft. Dank je, Raytje! Heb je het terug kunnen vinden?
Of hoorde je het van Caspar, die je nog aan de telefoon hebt gehad, zie ik.
In ieder geval heb je nu je antwoord 🙂

Denk je dat je ons forum vaker gaat bezoeken?

Groetjes,
Charlene
Hoi Charlene,
zeker heb ik dubbel antwoord!Bedankt daarvoor. Had zelf ook al bij het inloggen gekeken en was niet overtuigd, nu wel. Had ook gebeld en werd super geholpen!
Ben ook zeker super tevreden over Simyo(en door mij meerdere familieleden)
Kom ook zeker vaker op bezoek.

Fijn weekend
Groetjes Mireille
Reputatie 4
Badge +10
Hoi mickeymouse,

Graag gedaan 😳 Wij zijn blij dat je tevreden bent over onze service.

Leuk dat je vaker op bezoek komt. Tot de volgende keer 😃
Is het ook mogelijk om te zien in "mijn Simyo" per welke datum je ooit bij Simyo begonnen bent? Dit vind ik erg onduidelijk/niet te vinden.
Reputatie 3
Badge +7
Hoi elynasedai,

Dat is helaas niet te vinden in de Mijn Simyo omgeving. Wel op je contract;)

Ik heb het even voor je nagekeken en jij bent bij ons klant geworden in augustus 2012:D
Je gaat dus al een tijdje mee, super leuk!

Reageer