.

Beantwoord

Toestel bijdrage na abonnementswijziging en onjuiste kosten

  • 19 May 2013
  • 3 reacties
  • 291 Bekeken

Hallo,

Ik had zojuist mijn bundel gewijzigd van 1000 smsjes (oude aanbieding) voor €10,- naar sms verdubbelaar van €2,50 omdat ik veel minder verbruik. Na het wijzigen kwam ineens een extra regel bij mijn abonnement van toestel bijdrage wat €22,50 bedraagt t/m 15-10-2013 voor 2 jaar (?). Echter heb ik helemaal geen telefoon van simyo, dus wat zijn die toestelbijdrage? Ik heb dat nog nooit hoeven doen en hoef dat nu ook niet te doen.

Daarnaast is ook mijn oude belbundel van 300 min/sms voor €6,99 verdwenen. Er staat nu niet aangegeven of ik deze bundel nog wel of niet heb. Deze heb ik niet gewijzigd en wil deze ook niet wijzigen want ik wil deze behouden.

Bij de kosten staat bij nu €18,- en bij vanaf oktober (?) €25,50 per maand.
Ik zou nu dus de belbundel van €6,99 (300 min), internetbundel van €5,- (200 mb) en sms verdubbelaar van €2,50 wat dus neer zou komen op €14,49. Ik snap dus niet waarom er staat nu €18,- aangezien de verandering pas vanaf de 1e in zou gaan en al helemaal begrijp ik de verhoging vanaf oktober helemaal niet.

Het gaat overigens over een maandabonnement.

Zou dit a.u.b. zo snel mogelijk hersteld kunnen worden?

Met vriendelijke groet,
Britt
icon

Beste antwoord door Charlene 21 May 2013, 11:48

Bekijk originele reactie

3 reacties

Badge +8
Hallo,

Ik had zojuist mijn bundel gewijzigd van 1000 smsjes (oude aanbieding) voor €10,- naar sms verdubbelaar van €2,50 omdat ik veel minder verbruik. Na het wijzigen kwam ineens een extra regel bij mijn abonnement van toestel bijdrage wat €22,50 bedraagt t/m 15-10-2013 voor 2 jaar (?). Echter heb ik helemaal geen telefoon van simyo, dus wat zijn die toestelbijdrage? Ik heb dat nog nooit hoeven doen en hoef dat nu ook niet te doen.

Daarnaast is ook mijn oude belbundel van 300 min/sms voor €6,99 verdwenen. Er staat nu niet aangegeven of ik deze bundel nog wel of niet heb. Deze heb ik niet gewijzigd en wil deze ook niet wijzigen want ik wil deze behouden.

Bij de kosten staat bij nu €18,- en bij vanaf oktober (?) €25,50 per maand.
Ik zou nu dus de belbundel van €6,99 (300 min), internetbundel van €5,- (200 mb) en sms verdubbelaar van €2,50 wat dus neer zou komen op €14,49. Ik snap dus niet waarom er staat nu €18,- aangezien de verandering pas vanaf de 1e in zou gaan en al helemaal begrijp ik de verhoging vanaf oktober helemaal niet.

Het gaat overigens over een maandabonnement.

Zou dit a.u.b. zo snel mogelijk hersteld kunnen worden?

Met vriendelijke groet,
Britt


Hoi Briittie,

Het lijkt erop dat jouw persoonlijke pagina even de kluts kwijt is..😕

Ik heb jouw aansluiting bekeken en het is precies zoals jij hebt aangevraagd.
Je smsbundel stopt aan het einde van deze maand en dan gaat op 1-6-2013 je sms-verdubbelaar in. Daar betaal je €2,50 voor.
Je belbundel blijft een Simyo geregeld voor €6,99.
En je internetbundel is een Internet 200 voor €5.
Bij elkaar maakt dat €14,49 abonnementskosten per maand in totaal vanaf juni.

Dit zul je dan al zien op de factuur van mei, aangezien je abonnementskosten een maand vantevoren betaalt.

Wat jij nu te zien krijgt, daar klopt niks van en ik ga de IT-afdeling vragen om hier naar te kijken, zodat je snel weer kunt vertrouwen op wat je op Mijn Simyo ziet.

Heb ik je vraag hiermee beantwoord?

Groetjes,

Charlene
Hallo Charlene,

Ja hiermee heb je mijn vraag beantwoord. Ik hoop dat het snel aangepast wordt. Bedankt!

Met vriendelijke groet,
Britt
Badge +6
Hallo Charlene,

Ja hiermee heb je mijn vraag beantwoord. Ik hoop dat het snel aangepast wordt. Bedankt!

Met vriendelijke groet,
Britt


Hoi Briittie,

Graag gedaan en een fijne dag.

Reageer