.

Beantwoord

Tegoed overhevelen naar een andere aansluiting, komt dit?

  • 6 February 2015
  • 5 reacties
  • 886 Bekeken

Badge +3
Het is niet echt een vraag, meer een wens. En ik ben vast niet de enige die dat vindt. Zowel mijn dochter als ik maken gebruik van simyo. Meestal redden we het beiden met ons data-tegoed. Echter....gaat haar tegoed er sneller door als de mijne. Beide abonnementen staan op mijn naam. Nu is het zo jammer dat je geen tegoed kan overhevelen naar elkaar. Zoals vorige maand. Ik had nog bijn 400 MB over en zij had nog maar 100 MB en kwam uiteindelijk niet uit en ging over haar bundel heen. Misschien iets voor de toekomst? Dat men overgebleven data cadeau kan geven? Betaald is het toch al.....
icon

Beste antwoord door Naomi 7 February 2015, 18:26

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 4
Badge +10
Hoi Fressa,

Je topic heb ik verplaatst naar het subforum Abonnementen. Zo blijft het forum overzichtelijk voor gebruikers.

Wat een goede vraag stel je hier 😮 Ik begrijp dat je het handig zou vinden wanneer het tegoed kan worden overgeheveld naar een andere Sim Only aansluiting.

Voorlopig komt er niet zoiets bij Simyo. Bij Simyo is het idee dat je je bundels elke maand kan aanpassen. Stel dat je er achterkomt dat je eigenlijk toch een te hoge bundel hebt, dan kun je deze gewoon veranderen.
Als je dit voor de 25ste doet, dan gaat deze wijziging gelijk de volgende maand in. Zo heb je je eigen verbruik en kosten in de hand. Op deze manier heb je veel bewegingsvrijheid :o

Is het een idee om te kijken of jullie bundels wel groot of klein genoeg zijn? 🙂
Badge +3
Hoi Naomi,

Dat weet ik hoor, dat je dat kan aanpassen. Maar meestal is de bundel prima zoals hij is. Bij mij was het in december om onverklaarbare reden opeens niet afdoende, terwijl ik niet meer of minder deed als anders. Ik had dezelfde bundel als wat ik al 4 jaar verbruik. Ik heb toen voor de zekerheid mijn bundel verhoogd, we willen geen verassingen toch? Mijn dochter heeft ook vrijwel altijd genoeg aan haar bundel, maar zij had afgelopen maand opeens een piek....wat wel verklaarbaar was, de wifi op school was uitgevallen tijdens muziek streamen....tsja dan snap ik dat wel. Maar het zou gewoon iets moois zijn voor de toekomst.....verder niets....wellicht kan Simyo erover nadneken om zoiets bij gezinsaansluitingen aan te bieden :o
Reputatie 3
Badge +7
Hoi Fressa,

Bedankt voor je tip. Ik heb het meteen opgehangen!

Hopelijk dat het in de toekomst tóch mogelijk is 🙂


Badge +3
Helemaal leuk Ali! Ik hoop van harte dat dit in de zeer nabije toekomst mogelijk is! Zou toch een stukje extra service zijn van Simyo en wellicht innovatief, daat=r niemand dit nog aanbiedt? Keep me posted! :D
Badge +8
Hoi Fressa,

Dat zullen we zeker doen 🙂

Groetjes,
Charlene

Reageer