.

Beantwoord

Tarieven aanpassen aan de concurrent?

  • 26 October 2015
  • 2 reacties
  • 114 Bekeken

Hallo,

Gaan jullie binnenkort de tarieven nog concurrerend aanpassen nu Ziggo Mobiel onder jullie prijs zit (ook bij maandelijks opzegbaar) en gratis 4G daarbij heeft?
icon

Beste antwoord door Angela 27 October 2015, 10:54

Bekijk originele reactie

2 reacties

Hallo Bobbink,

Ik denk niet dat Simyo de prijzen elke keer gaat aanpassen als een ander een actie of prijsverlaging heeft. Daarbij heeft Simyo onlangs de bundelprijzen aangepast voor bestaande klanten.

Daarover lees je hier meer.
Reputatie 7
Badge +10
Hallo Bobbink,

Ik denk niet dat Simyo de prijzen elke keer gaat aanpassen als een ander een actie of prijsverlaging heeft. Daarbij heeft Simyo onlangs de bundelprijzen aangepast voor bestaande klanten.

Daarover lees je hier meer.


Hoi Bobbink,

Welkom op het Simyo Forum.

Ik begrijp dat je hier wat vragen over hebt.

In dit geval sluit ik me aan bij het antwoord van Raytje. Zoals hij aangeeft is het voor ons niet mogelijk om de bundelprijzen constant aan te passen als een andere aanbieder zijn/haar prijzen verlaagd of acties aankondigt. Er zijn zoveel verschillende aanbieders te vinden op de telecommarkt. Het zou onbegonnen werk zijn om met iedereen te blijven concurreren als er een actief, nieuw tarief of nieuwe aanbieder opstaat.

Zoals Raytje terecht aangeeft, hebben wij op 16 oktober nieuwe bundelprijzen aangekondigd. Je hebt hier als het goed is een e-mail over gehad. Is deze aan je ontglipt? Neem dan het topic wat Raytje meestuurt even door. Hier zetten we alles nog een keer op een rijtje. Heb je hier nog vragen over?

@Raytje, bedankt voor je hulp :)

Dit topic heb ik verplaatst naar ons subforum 'Abonnementen'. Zo houden we het forum overzichtelijk.

Groetjes,
Angela

Reageer