.

Beantwoord

Status bestelling Sim Only abo...?

  • 18 March 2013
  • 4 reacties
  • 519 Bekeken

Op 12 maart j.l. heb ik om 23:24 via de website (alle stappen doorlopen) een Sim Only abo met nummerbehoud besteld omdat ik wil overstappen van Simyo Prepaid. Er is meteen (volgens afschrift op 13/3) 1 eurocent afgeschreven... en toen werd het stil.  Ik heb geen emails ontvangen, ook geen simkaart, en de cent is ook nog niet teruggestort. Ik vrees dat er iets niet goed gaat... of ben ik nu te voorbarig?
icon

Beste antwoord door Natascha 20 March 2013, 09:56

Bekijk originele reactie

4 reacties

Badge +1
Heb je de status van je bestelling gecheckt? Dat kan via mijn.simyo.nl/status
Badge +6
Op 12 maart j.l. heb ik om 23:24 via de website (alle stappen doorlopen) een Sim Only abo met nummerbehoud besteld omdat ik wil overstappen van Simyo Prepaid. Er is meteen (volgens afschrift op 13/3) 1 eurocent afgeschreven... en toen werd het stil.  Ik heb geen emails ontvangen, ook geen simkaart, en de cent is ook nog niet teruggestort. Ik vrees dat er iets niet goed gaat... of ben ik nu te voorbarig?

Hoi MarkieMark,

Welkom op het forum!
Ik denk dat je order is blijven hangen in het systeem waardoor je geen e-mail hebt ontvangen met de gegevens.
Dat is geen probleem voor jou. Gezien het feit dat je wilt overstappen van je Simyo prepaid naar een Simyo abonnement dien je dit zelf te regelen via je persoonlijke pagina van je prepaid aansluiting. Je behoudt dan dezelfde simkaart en het nummer zal binnen 48 werkuren worden overgezet naar het abonnement.

@ The Last Ottoman bedankt voor het meedenken.
Hallo Natasha en Last Ottoman,  bedankt voor jullie reactie. Via de statuspagina kon ik niets opvragen omdat ik geen ordernummer heb. Ik heb gisteren de klantenservice gebeld. Zij gaan het even uitzoeken. Dat leek me handiger dan gewoon weer een aanvraag te doen.  Ik moet al ergens in het systeem staan. Verder wil ik juist een nieuwe simkaart omdat ik overstap naar een smartphone en mijn huidige simkaart te groot is.

Groeten MarkieMark
Badge +6
Hoi MarkieMark,

Gezien het feit dat je wilt overstappen van je Simyo prepaid naar een Simyo abonnement dien je dit zelf te regelen via je persoonlijke pagina van je prepaid aansluiting. Je behoudt dan dezelfde simkaart en het nummer zal binnen 48 werkuren worden overgezet naar het abonnement. Als prepaid klant van Simyo hoef je geen nieuwe bestelling te plaatsen om naar een abonnement over te kunnen stappen. Graag verneem ik van jouw wanneer je dit proces in gang hebt gezet en welke simkaart je nodig hebt zodat ik er voor kan zorgen dat je kosteloos de juiste simkaart ontvangt.

Reageer