Dag 2 begon al goed met een landelijke storing bij kpn (kan gebeuren), maar dat ik nu onderstussen al op 2 sim reseten zit (waar van ik weet) en zeer slecht te bereiken ben en een Whats app is zeer vertraagd werkt maar vaak ook niet.
Mijn klachten zijn dan ook:
- Dat het mij minuten kost om te bellen met de klantenservice
- Dat ontvangst zoo slecht is ondanks dat het kpn netwerk moet zijn (mijn ouders zitten ook op kpn netwerk nergens last van)
- Snap niet waarom mijn simkaart nu al 2x opnieuw online gezet moet worden.....
Maar ik werk in de 5 ploegen dus op de rare tijden onderweg, waar bij je gewoon maar 1 of 2 auto's tegen kom de hele 45 km. Stel dat ik pech of weet ik wat onderweg krijg en hij is weer zo aan het *****n. Wie zegt me dat ik dan hulp in kan schakelen. Ik voel me totaal niet veilig met dit abboment, omdat er in 9 dagen al zoveel probleemn zijn geweest.
Ik vind het totaal geen service van Simyo, en vind dat ik echt geen aansluitkosten hoef te betalen aangezien ze geen goed werk hebben afgeleverd.
Beste antwoord door Alex
Bekijk originele reactie