.

Beantwoord

slechte service, slecht ontvangst enz

  • 11 April 2013
  • 6 reacties
  • 418 Bekeken

Ik ben sinds 2 arpil klant. Nou kan je vertellen in mijn ogen was dit een zeer slechte keuze. Ondanks dat ik alles goed heb uitgezocht (dekkingskaart en zo).
Dag 2 begon al goed met een landelijke storing bij kpn (kan gebeuren), maar dat ik nu onderstussen al op 2 sim reseten zit (waar van ik weet) en zeer slecht te bereiken ben en een  Whats app is zeer vertraagd werkt maar vaak ook niet.

Mijn klachten zijn dan ook:

- Dat het mij minuten kost om te bellen met de klantenservice
- Dat ontvangst zoo  slecht is ondanks dat het kpn netwerk moet zijn (mijn ouders zitten ook op kpn netwerk nergens last van)
- Snap niet waarom mijn simkaart nu al 2x opnieuw online gezet moet worden.....

Maar ik werk in de 5 ploegen dus op de rare tijden onderweg, waar bij je gewoon maar 1 of 2 auto's tegen kom de hele 45 km. Stel dat ik pech of weet ik wat onderweg krijg en hij is weer zo aan het *****n. Wie zegt me dat ik dan hulp in kan schakelen. Ik voel me totaal niet veilig met dit abboment, omdat er in 9 dagen al zoveel probleemn zijn geweest.

Ik vind het totaal geen service van Simyo, en  vind dat ik echt geen aansluitkosten hoef te betalen aangezien ze geen goed werk hebben afgeleverd.
icon

Beste antwoord door Alex 12 April 2013, 13:47

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 1
Badge +2
Je komt geloofwaardiger over wanneer je doel is om van Simyo af te komen ipv je aansluitkosten terug te krijgen.
Je komt geloofwaardiger over wanneer je doel is om van Simyo af te komen ipv je aansluitkosten terug te krijgen.


Nou er afkomen kan ik zo doen, heb maar gelukkig maand contract... dus vandaag of morgen ga ik dat regelen. Maar vind na zulke slechte service/ontvangst het niet waard om de aansluitkosten te betalen.
Reputatie 1
Badge +2
Ik snap het. Veel succes in elk geval. Andere goedkope providers op het KPN netwerk zijn o..a : Telfort, Youfone, Hema.
Reputatie 5
Badge +10
Ik ben sinds 2 arpil klant. Nou kan je vertellen in mijn ogen was dit een zeer slechte keuze. Ondanks dat ik alles goed heb uitgezocht (dekkingskaart en zo).
Dag 2 begon al goed met een landelijke storing bij kpn (kan gebeuren), maar dat ik nu onderstussen al op 2 sim reseten zit (waar van ik weet) en zeer slecht te bereiken ben en een  Whats app is zeer vertraagd werkt maar vaak ook niet.

Mijn klachten zijn dan ook:

- Dat het mij minuten kost om te bellen met de klantenservice
- Dat ontvangst zoo  slecht is ondanks dat het kpn netwerk moet zijn (mijn ouders zitten ook op kpn netwerk nergens last van)
- Snap niet waarom mijn simkaart nu al 2x opnieuw online gezet moet worden.....

Maar ik werk in de 5 ploegen dus op de rare tijden onderweg, waar bij je gewoon maar 1 of 2 auto's tegen kom de hele 45 km. Stel dat ik pech of weet ik wat onderweg krijg en hij is weer zo aan het *****n. Wie zegt me dat ik dan hulp in kan schakelen. Ik voel me totaal niet veilig met dit abboment, omdat er in 9 dagen al zoveel probleemn zijn geweest.

Ik vind het totaal geen service van Simyo, en  vind dat ik echt geen aansluitkosten hoef te betalen aangezien ze geen goed werk hebben afgeleverd.


Welkom op het forum margreet 1988,

Wat vervelend dat je al direct mindere ervaringen hebt. Ik kan je beter helpen als ik wat meer informatie heb. Daarom heb ik de volgende informatie nodig:

- wat voor toestel gebruik je?

- op welke netwerkmodus staat je toestel ingesteld? Is dat 2g/3g of 1 van die twee. Kun je eens testen of je bovenstaande situatie nog steeds ervaart wanneer je op 2g of 3g zit. 2g=GSM en 3g=UMTS

- ervaar je dit overal of op een bepaalde plek? Indien je het op een bepaalde plek ervaart, wil ik je vragen de postcode van de plek door te geven. Dan kan ik via de technische dienst achterhalen of er iets aan de hand is met de dekking op die postcode.

- indien je de mogelijkheid hebt om de Simyo simkaart in het toestel van 1 van je ouders te plaatsen, wil ik je vragen dit te doen. Je kunt dan controleren of het aan je toestel of aan de simkaart ligt.

Groetjes,

Alex
Welkom op het forum margreet 1988,

Wat vervelend dat je al direct mindere ervaringen hebt. Ik kan je beter helpen als ik wat meer informatie heb. Daarom heb ik de volgende informatie nodig:

- wat voor toestel gebruik je?
Samsung galaxy nexus by google

- op welke netwerkmodus staat je toestel ingesteld? Is dat 2g/3g of 1 van die twee. Kun je eens testen of je bovenstaande situatie nog steeds ervaart wanneer je op 2g of 3g zit. 2g=GSM en 3g=UMTS
Kan dan niet bellen of internetten

- ervaar je dit overal of op een bepaalde plek? Indien je het op een bepaalde plek ervaart, wil ik je vragen de postcode van de plek door te geven. Dan kan ik via de technische dienst achterhalen of er iets aan de hand is met de dekking op die postcode.
Overal, De ene moment daar gewoon normaal ontvangst daarna niet meer


- indien je de mogelijkheid hebt om de Simyo simkaart in het toestel van 1 van je ouders te plaatsen, wil ik je vragen dit te doen. Je kunt dan controleren of het aan je toestel of aan de simkaart ligt.
Het ligt niet aan toestel (hiervoor met t-mobiele geen een probleem) De simkaart is net nieuw.


Groetjes,

Alex



Vreemd genoeg nadat ik dit topic ben gestart is er geen ene probleem meer geweest.
Reputatie 2
Badge +4
Hoi Margreet1988,

We zijn blij om te horen dat je geen problemen meer ervaart met de dekking. Het kan zijn dat er tijdelijke werkzaamheden waren op het netwerk waardoor je enige tijd problemen had met de dekking. Aangezien de problemen zich niet meer voordoen, gaan we er vanuit dat het is verholpen.

We wensen je nog veel plezier met jet Simyo aansluiting.

Groetjes,

Manisha

Reageer