.

Beantwoord

Simyo heeft nieuwe tarieven, hoe geldt dat voor mij?

  • 23 October 2015
  • 4 reacties
  • 169 Bekeken

Badge
Heb al enkele jaren een abonnement voor 3 euro 100 min bellen/sms.
Aankondiging gekregen, dat de vriendendeal geldt, nòg een jaar voor hetzelfde geld, dat is bij mijn weten wederom 3 euro.

In elke specificatie staat 4 euro, maar het bericht houdt in dat wanneer ik niets doe, het huidige tarief gehandhaafd blijft.

Wat gaat het nieuwe tarief worden ????????
icon

Beste antwoord door Scotsman 23 October 2015, 17:55

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Ik heb hetzelfde abonnement (3 euro voor 100 min/sms). Alleen als je niks doet blijf je dit tarief betalen. Klik je op nog een jaar, of kies je een andere bel/sms bundel, dan kun je later nooit meer terug naar de 3 euro deal. Het is een tarief dat niet meer wordt aangeboden, behalve als je die in het verleden hebt gekozen en daarna nooit hebt gewijzigd. Je kunt wel een internetbundel erbij nemen, wijzigen, en later weer uitzetten, maar dat maakt voor je belabonnement niets uit want je blijft gewoon 3 euro betalen.
Badge
Scotsman,
Da's ene goeie. Want inderdaad bekruipt me af en toe het gevoel van toch 'ns even internet doen, niet teveel, want ik heb al 2 gewone pc's en ik zie het nut niet om in plaats van een vierkante meter Telegraaf, op zondagochtend per strekkende meter, diezelfde krant nu op een 4 inch scherm te lezen. Niet dat veel méér in staat dan die 4 inch, maar het is een gewoonte geworden om breeduit lezend de dag te beginnen. :-)
Maar ben blij met je tip.:)
Reputatie 7
Badge +9
Voor mij zijn de 100 min/sms per maand voldoende, ik heb er meer dan genoeg aan als ik in Nederland ben. En voor de tijd van mijn verblijf even een internetbundeltje erbij nemen is zo gebeurd. Ik ben maar een paar keer per jaar in het land, en dat ik ook voor de maanden dat ik er niet ben €3 moet ophoesten voor dat abonnementje is niet iets waar ik wakker van lig...
Reputatie 5
Badge +11
Hoi simbad, wat fijn dat Scotsman je ze snel van deze goeie tip heeft kunnen voorzien :D
Ik heb voor de overzichtelijkheid je topic even in het subforum Abonnementen gezet.

Reageer