.

Beantwoord

Simyo compleet vervallen, wat nu?

  • 2 September 2023
  • 4 reacties
  • 45 Bekeken

Badge

Kreeg in een keer gisteren een melding dat Simyo Compleet ( dubbele bundels ) is uitgeschakeld .

Er is in mijn situatie niets veranderd , heb nog gewoon KPN Internet .

Waar dit verhaal dan ook weg komt , meneer Joost mag het weten .

Mail naar Simyo gestuurd , komt vaag verhaal terug in heel slecht Nederlands dat “persoonlijke data” uit zou staan . Zeg het maar.

Uiteindelijk is er nog niets veranderd en Simyo compleet staat nog steeds uitgeschakeld.

Heb het idee dat als Simyo iets verkeerd kan doen , ze het niet zullen laten . De activering van de simkaart was al een drama , waardoor ik 2 weken zonder aansluiting heb gezeten  .

Geweldige provider !

icon

Beste antwoord door Ray 2 September 2023, 12:53

Bekijk originele reactie

4 reacties

Badge

Persoonsgegevens staan gewoon aan !!

@Sandeb 

Je bent niet de enige.. Waarschijnlijk werkt het weer.

 

Badge

Ja , is weer geactiveerd . 
Wel vervelend dat je eerst boos moet worden voordat e.e.a. geregeld is .

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Sandeb,

Bedankt voor je bericht. Ik kan mij voorstellen dat het vervelend is dat je Simyo Compleet zomaar is vervallen. Zoals @Ray al aangaf lijkt het erop dat je niet de enige bent die dit probleem had. Gelukkig is het nu opgelost. Onze excuses voor het ongemak! 

Groetjes,
Seren

Reageer