Skip to main content
Beantwoord

simyo aanvragen

  • 1 July 2024
  • 3 reacties
  • 34 Bekeken

Goedendag, 

Graag wil van preypaid naar simypo.

Hierbij heb ik nr behoud aan gevraagd. 

Helaas is de SMS mij ontkomen.

Nu ontvang ik een nieuw nr. Wil graag mijn eigen houden. Wat kan ik nu het beste doen?

 

Vriendelijke groet, 

Alice 

3 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Alicekingma,

Bedankt voor je bericht. Wat leuk om te horen dat je over wilt stappen van Prepaid naar Sim Only! 😊

Ik begrijp uit je bericht dat je een geheel nieuwe bestelling hebt geplaatst voor je Sim Only abonnement waardoor je een nieuwe simkaart hebt gekregen. De overstap van Prepaid naar Sim Only is op deze manier inderdaad niet mogelijk.

Je kunt het beste inloggen via Mijn Simyo, hier zie je in het Overzicht een knop met “Stap over naar Sim Only”. Je kunt hier dan je looptijd en bundels uitkiezen. Zodra dit is gelukt ontvang je meteen een bevestigingsmail en je abonnement gaat de volgende dag in. Je kunt ook gewoon dezelfde simkaart (van je Prepaid) gebruiken voor je abonnement. Als je nog beltegoed hebt dan wordt dit meegenomen als korting op je eerste factuur.

Ik hoor graag van je of het hiermee is gelukt!

Groetjes,
Roeqajja

Hallo Roeqajja,

We hebben de de simkaart ( van de prepaid) gebruikt om nr te behouden. Helaas hebben wij geen SMS ontvangen. En kunnen de Verificatiecode niet beantwoorde. Heb meerdere malen deze aangevraagd. Maar ontvang niks.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Alicekingma,

Bedankt voor je reactie.

Heb je het al geprobeerd op de manier die ik hier boven heb uitgelegd? Je hebt namelijk geen sms of verificatiecode nodig. 🙂

Je kunt de overstap naar een abonnement aanvragen door in te loggen in Mijn Simyo met je 06-nummer en wachtwoord. 

Je kunt het beste inloggen via Mijn Simyo, hier zie je in het Overzicht een knop met “Stap over naar Sim Only”. Je kunt hier dan je looptijd en bundels uitkiezen.


Laat je het mij weten of het is gelukt?

Groetjes,
Roeqajja

Reageer