.

Vraag

simkaart en bankrekening activeren

  • 12 October 2012
  • 2 reacties
  • 355 Bekeken

hallo,

ik ben overgestapt van Vodafone naar Simyo.
nu heb ik mijn simyo simkaart binnen gekregen,
moet nog wachten op nummerbehoud aangezien andere abbo nog loopt.

nu heb ik mijn simkaart geactiveerd maar geeft ie bij bellen geen gehoor.
hij zegt dat ie wegens administratieve redenen buiten gebruik is gesteld.

verder moet ik op de website mijn bankrekening activeren,
maar ik heb op mijn bankafschrift van 0,01 euro geen activeringscode gekregen.


mvg Jori

2 reacties

ondertussen is bellen geen probleem, 
doet het nu wel gewoon.
Badge +6
Beste Jori1993,

Volgens onze gegevens is je rekeningnummer geactiveerd nadat je de simkaart hebt geactiveerd.
Wanneer je rekeningnummer wilt wijzigen kan dit via je persoonlijke pagina via het tabblad 'Selfservice'.

Reageer