.

Beantwoord

Sim only opzeggen binnen looptermijn. Is dat mogelijk?

  • 27 September 2015
  • 5 reacties
  • 236 Bekeken

Badge
Gelet op het feit dat Simyo geen buitenlandbundel heeft wil graag niet langer bij Simyo blijven. Ik heb deze maand pas een abonnement afgesloten maar wil er weer graag vanaf. Geldt er zo iets als een proeftijd, zodat ik weer terug kan naar Telfort die wel een buitenlandbundel aan biedt?
icon

Beste antwoord door Angela 28 September 2015, 17:22

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Dit ligt er maar helemaal aan. Als je een maandelijks opzegbaar abonnement hebt dan kun je er met een opzegtermijn van een maand weer vanaf. Indien je een jaarabonnement hebt en je wilt er binnen het jaar weer vanaf dan zul je of de contracttermijn moeten 'uitzitten' of de resterende maandbundels moeten afkopen (aantal resterende maanden x maandbundel).

Geef even aan wat je wil. Dan kan een moderator eventueel hierop actie ondernemen.
Badge
Ik heb helaas een jaarcontract afgesloten, dat wordt dan uitzitten helaas. Bedankt voor de snelle reactie.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi NSP76,

Welkom op het Simyo Forum.

Wat jammer om te lezen dat het abonnement achteraf toch niet helemaal bij je past 😞

Zoals je aangeeft, bieden wij inderdaad geen buitenlandbundel aan. Het ziet er op dit moment niet naar uit dat we dit in de nabije toekomst wel gaan doen helaas.

RicoK geeft hier het juiste antwoord. Ik heb het systeem erop nagekeken en je hebt inderdaad een contract van één jaar afgesloten. Dit betekent dat je of dit jaar afmaakt, of jouw contract afkoopt. Je moet bij de laatste optie rekening houden met de resterende maanden keer het maandelijkse bedrag. Mocht je nog vragen hebben hierover, laat het even weten!

@RicoK, bedankt voor de duidelijke uitleg!

Ik heb dit topic voor de overzichtelijkheid verplaatst naar 'Abonnementen'.

Groetjes,
Angela
Badge
Prima, dan is het helaas niet anders. Bedankt voor jullie uitleg. En ontzettend jammer dat er geen buitenland bundel komt. Groetjes, Elsa
Reputatie 7
Badge +10
Geen probleem Elsa! Ik snap dat je dit jammer vindt. Dat we op dit moment geen buitenlandbundels aanbieden, zegt natuurlijk niets over de toekomst 🙂 Op dit moment ziet het er niet naar uit dat er binnenkort buitenlandbundels beschikbaar worden. Alle berichten die we hierover binnenkrijgen worden gemeld bij de productmanagers. Wie weet kunnen zij hier iets mee doen. Ik wil je dan ook bedanken voor je feedback hierover.

Natuurlijk hoop ik dat je alsnog plezier hebt van jouw abonnement bij Simyo :)

Groetjes,
Angela

Reageer