.

Beantwoord

sim only net geactiveerd maar telefoon is niet unlocked, toch zijn r 13 sms verbruikt

  • 5 April 2013
  • 4 reacties
  • 345 Bekeken

Badge
Beste,

Vanochtend 5 april de sim geactiveerd van mijn zoon. Omdat hij een prepaid vodafone telefoon heeft moet ik deze unlocken.
Dit heb ik gedaan via de site van vodafone, aangezien dit een aantal dagen duurt kan mijn zoon de telefoon niet gebruiken.
Op mijn simyo zijn van de 100 belminuten / sms er inmiddels 13 verbruikt? hoe kan dit?
Hij heeft geprobeerd om 2 smsen te verzenden (naar mijn mobiele tst) maar dat gaat niet want de telefoon is gelocked.
hoe kan het dan dat er wel tegoed is afgeschreven?
icon

Beste antwoord door MartijnR 6 April 2013, 09:57

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Ten eerste krijg je bij Simyo de hoeveelheid per maand naar ratio.
Voorbeeld: je meld je aan op de 15e van de maand voor het gemak, dan ontvang je ook de helft aan bel/sms en MB's.
De factuur zal uiteraard ook aangepast worden naar de hoeveelheid die je krijgt. In jou geval gaan er 4 of 5 dagen af. En je rekening zal iets lager zijn.

Is je telefoon wel simlock vrij?
Badge
Ten eerste krijg je bij Simyo de hoeveelheid per maand naar ratio.
Voorbeeld: je meld je aan op de 15e van de maand voor het gemak, dan ontvang je ook de helft aan bel/sms en MB's.
De factuur zal uiteraard ook aangepast worden naar de hoeveelheid die je krijgt. In jou geval gaan er 4 of 5 dagen af. En je rekening zal iets lager zijn.

Is je telefoon wel simlock vrij?


Dank voor de info!

De telefoon is nig niet sim lock vrij maar dat wordt hij 1 deze dagen.
Had een vodafone prepaid abbo en de sim geactiveerd bij simyo met nummerbehoud. Dus ik kon mijn telefoon niet meer unlocken (omdat ze een sms sturen naar je vodafone nummer wat er niet meer is). als het goed lukt dit volgende week en kan mijn zoon zijn telefoon gaan gebruiken.
Reputatie 3
Badge +9
Oke mooi zo! suc6
Reputatie 2
Badge +4
Dank voor de info!

De telefoon is nig niet sim lock vrij maar dat wordt hij 1 deze dagen.
Had een vodafone prepaid abbo en de sim geactiveerd bij simyo met nummerbehoud. Dus ik kon mijn telefoon niet meer unlocken (omdat ze een sms sturen naar je vodafone nummer wat er niet meer is). als het goed lukt dit volgende week en kan mijn zoon zijn telefoon gaan gebruiken.


Hoi Harold,

Ik ben blij om te vernemen dat je er met de hulp van Martijn uit bent gekomen. Als het toestel eenmaal simlockvrij is kun je deze gebruiken met je Simyo simkaart. Ik wens je alvast veel plezier met je Simyo aansluiting.

Groetjes,

Manisha

Reageer