.

Beantwoord

Sim Only bestellen voor iemand zonder iDeal-betaling, kan dit?

  • 13 January 2015
  • 2 reacties
  • 1565 Bekeken

Dag,
Ik zit met het volgende probleem. Voor mijn moeder wil ik een Sim Only-abonnement bestellen met behoud van haar huidige mobiele nummer. Helaas doet zij niet aan internetbankieren, dus geen iDeal. Omdat het abonnement wel op haar naam moet komen en ik bij de iDeal-gegevens alleen haar gegevens kan invullen, lukt het dus niet. Hoe lossen we dit op?

Vriendelijke groet, Jannie
icon

Beste antwoord door Naomi 14 January 2015, 14:04

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Dit is mogelijk. Check dit topic eens.
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Jannie66, welkom op het forum van Simyo :o

Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Abonnementen. Op deze manier blijft het forum overzichtelijk.

Leuk dat je moeder een Sim Only abonnement wil bestellen 🙂 Het is zo dat je alleen via iDEAL de proefbetaling van € 0,01 cent kan doen.

Een mogelijkheid zou kunnen zijn om de iDEAL betaling voor je moeder te doen. Maar ook het rekeningnummer kan alleen via iDEAL worden veranderd. Dit is dus niet handig tenzij je de rekeningen voor je moeder wilt betalen.

Verder hoort de tenaamstelling van het abonnement overeen te komen met de tenaamstelling van het rekeningnummer. Het komt er dus op neer dat je moeder in dit geval zonder iDEAL helaas geen Simyo klant kan worden.

Waar RicoK naar verwijst is iets anders. Dat ging om het wijzigen van een rekeningnummer. Dit gaat om een nieuwe bestelling.

Is je vraag zo beantwoord?

@RicoK; wel bedankt voor het meedenken.

Reageer