Ik heb halverwege mei 2014 een mail gehad over de tariefwijzigingen. Daarin stond dat je de keuze had om je sim only abonnement te behouden, verlagen, verhogen of stop te zetten. Ik heb de link in de mail gebruikt om de abonnement stop te zetten, omdat ik eind juni voor een half jaar op reis ga. Ik ben overgestapt op prepaid voor de maand juni bij Tele2. Terwijl ik mijn simkaartnummer voor nummerbehoud bij simyo opzoek voor mijn overstap, zie ik mijn status bij simyo nog op actief staan. Ik dus gebeld met Simyo en krijg te horen dat de stopzetting niet is doorgekomen in het systeem en dat ik een bevestiging van de stopzetting zou moeten ontvangen, die ik dus niet heb gehad. Er stond bij het invullen van mijn gegevens op de link ook niet bij dat ik een bevestiging zou moeten ontvangen als alles was gelukt, want dan had ik eerder aan de bel getrokken. Het enige wat ik kan doen is de abonnement afkopen, terwijl ik op tijd en juist heb gehandeld en alles kennelijk is misgegaan door een elektronische fout en een gebrek aan informatie over een bevestiging.
Hebben meer mensen dit probleem? Weet iemand hoe ik ervoor kan zorgen dat mijn abonnement kosteloos door Simyo wordt stopgezet?
Alvast bedankt!
--Time is money--
Beste antwoord door Dries
Bekijk originele reactie