.

Beantwoord

Reeds simyo + sim nano kaart en overstappen en naar sim only

  • 25 February 2013
  • 8 reacties
  • 450 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 5 reacties
Dag

Ik ben reeds simyo prepaid klant en heb onlangs een nano simkaart aangevraagd ivm nieuwe Iphone.

zojuist online overgestapt (niet via mijn simyo, want dat lukte niet) naar een abbonement sim only voor een jaar.

Nu ontvang ik een berichtje dat ik eerdaags een starters pakket ontvang, met een nieuwe simkaart?
Betekend dit dat ik nu weer een nieuwe nanokaart moet aanschaffen?
icon

Beste antwoord door Wayne 1 March 2013, 12:16

Bekijk originele reactie

8 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum JD22,

De reden dat het jou niet is gelukt om via de site over te stappen is het feit dat de bankrekening niet geactiveerd kon worden. Ik heb deze optie wederom beschikbaar gemaakt. Indien je met jouw huidige nanosim over wenst te stappen naar een simonly aansluiting kan je jouw bankrekening nu activeren en vervolgens overstappen via jouw persoonlijke pagina. Je mag het nieuwe startpakket ongeactiveerd retourneren.
Bedankt voor de reactie, 

(a) Ik heb inmiddels gedaan bankrek activeren, nu is het wachten op de 0,01 ct voordat ik verder kan, begrijp ik?

(b) Ik stuur het pakket ongeactiveerd terug, naar (gevonden op dit forum) Postbus 58800 -  1040JA Amsterdam, zouden je dit adres willen bevestigen?

(c) Overigens nu staat er bij overstappen naar simonly, via "mijnsimyo":
"nummerbehoud niet afgerond" ?? wellicht kan ik weer niet verder met bestellen via "mijnsimyo"?

Ik heb een mailtje ontvangen van "porteringen" waarin staat:
"Je vorige provider heeft aangegeven dat we je huidige mobiele nummer op dit moment niet kunnen overzetten naar je Simyo simkaart. 
De reden opgegeven door je vorige provider is: andere serviceprovider.
En het blijft stil? .....

Inmiddels activatiecode succesvol afgerond!!
Nu wil ik via "mijnsimyo" overstappen, krijg ik de volgende melding

"nummerbehoud niet afgerond"

Ik kan dus mijn bestelling niet doen??

Graag een reactie, het duurt zo lang allemaal, om e.a. te realiseren..
Welkom op het forum JD22,

De reden dat het jou niet is gelukt om via de site over te stappen is het feit dat de bankrekening niet geactiveerd kon worden. Ik heb deze optie wederom beschikbaar gemaakt. Indien je met jouw huidige nanosim over wenst te stappen naar een simonly aansluiting kan je jouw bankrekening nu activeren en vervolgens overstappen via jouw persoonlijke pagina. Je mag het nieuwe startpakket ongeactiveerd retourneren.


Inmiddels activatiecode succesvol afgerond!!
Nu wil ik via "mijnsimyo" overstappen, krijg ik de volgende melding

"nummerbehoud niet afgerond"

Ik kan dus mijn bestelling niet doen??

Graag een reactie, het duurt zo lang allemaal, om e.a. te realiseren..
Reputatie 2
Badge +1
Hey JD22,

Er is een aanpassing in ons systeem gedaan waardoor je nu over zou moeten kunnen stappen via MijnSimyo. Zou je dit even kunnen proberen en in een reactie op deze post kunnen laten weten of dit jouw probleem verholpen heeft?
Dag Wayne,

Het is gelukt!!
Blij!!! bedankt voor je hulp
Ps. Het het starterspakket is retour gestuurd
Reputatie 2
Badge +1
Hey JD22,

Goed om te horen dat alles goed is gegaan. Bedankt voor jouw terugkoppeling!

Reageer