.

Beantwoord

prijsverlaging concurrenten, gaat Simyo mee?

  • 10 April 2015
  • 4 reacties
  • 525 Bekeken

Gaat simyo ook mee in de prijsverlaging en bundel uitbreiding van de concurrenten of moet ik gewoon overstappen?
icon

Beste antwoord door Ernst 13 April 2015, 14:18

Bekijk originele reactie

4 reacties

Welke andere providers hebben dan prijsverlagingen die jouw misschien wel laten overstappen?

Wat zijn de randvoorwaarden?

Zijn het geen actie tarieven?

Bij de meeste andere providers ben je pas goedkoper uit als je een 2 jarig contract afsluit en is tussentijds aanpassen niet mogelijk.
forum.t-mobile nl/nieuws-345/nieuws-gratis-verhoging-internetbundels-254095
Reputatie 7
Badge +9
Gaat simyo ook mee in de prijsverlaging en bundel uitbreiding van de concurrenten of moet ik gewoon overstappen?

Er zijn maar weinig bedrijven die lang van tevoren prijswijzigingen of nieuwe producten aankondigen. Je wilt de concurrentie niet wijzer maken dan ze al zijn. Bij Simyo is het traditie dat dit soort aankondigingen pas openbaar gemaakt worden op het moment dat de nieuwe producten of bundels beschikbaar zijn. Het komt er dus op neer dat als het huidige aanbod van Simyo niet aansluit bij jouw wensen, er niets anders op zit dan over te stappen. Maar zoals Raytje hierboven aangeeft, let er wel op dat je geen appels met peren vergelijkt.
Reputatie 5
Badge +11
Hoi megasponsor, welkom op het Simyo forum!

Voor de overzichtelijkheid heb ik jouw topic verplaatst naar het subforum Abonnementen.

We hebben het inderdaad over appels en peren hier.
Het prijsplan van onze magentakleurige concurrent steekt volledig anders in elkaar dan het onze. Of je moet overstappen, laat ik aan jou. Maar bedenk wel; je bent er nét ;)
Kijk, als iemand het gevoel heeft dat een andere provider een beter passend aanbod heeft, dan ben je vrij om over te stappen. Of je daar dan de service krijgt die je hier gewend bent? Dat laat ik over aan je eigen bevindingen 🙂

Reageer