.

Beantwoord

Overstappen van prepaid naar sim-only abonnement

  • 25 September 2012
  • 7 reacties
  • 800 Bekeken

Ik ben klant van simyo via prepaid en wil nu overstappen naar een sim-only abonnement met behoud van mijn eigen nummer.
Hoe lang duurt het voordat het abonnement ingaat en wat gebeurt er met mijn beltegoed wat ik dan nog heb?
icon

Beste antwoord door Wayne 27 September 2012, 11:43

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum mouse1969,

Indien je overstapt kan jouw nummer per direct behouden blijven. Jouw abonnement gaat dan in zodra jouw nummerbehoud is uitgevoerd en jouw beltegoed zal automatisch verrekend worden met jouw eerste factuur. Je kan jouw nummerbehoud aanvragen via jouw persoonlijke pagina op www.simyo.nl.
Het is inderdaad heel makkelijk, kan alleen nergens iets vinden over nummerbehoud.... gaat dit automatisch? Tevens staat er een oud rekeningnr. ingevuld, waar kan ik dit wijzigen? In ieder geval niet bij mijn gegevens.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi mouse1969,

Ja dit gaat automatisch. Mocht je een foutmelding krijgen, kun je dit dan even melden? Je rekeningnummer kun je achteraf wijzigen door in te loggen op je persoonlijke pagina. Vervolgens kun je via het tabblad selfservice kiezen voor de optie 'wijzigen bankrekeningnummer'.

Groetjes,

Alex
Badge
In bovenstaande zie ik niet staan hoeveel dagen er verlopen tussen aanvraag en overgang. Kan iemand daar een indicatie van geven?

Groet, Bram
Badge +2
Beste Nestorix,

Als je via de persoonlijke pagina op www.simyo.nl overstapt van prepaid naar abonnement is dit met één werkdag geregeld. Laat ons even weten of het is gelukt.

Groetjes,

Arie
Badge
De overstap is gelukt en inderdaad binnen één werkdag. Inmiddels heb ik ook via het contactformulier verzocht om mijn resterend pre-paid beltegoed te laten verrekenen op de eerstkomende factuur.

Groet, Bram 
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Nestorix,

Dat berichtje was niet nodig geweest. Als je op deze manier bent overgestapt wordt het resterende beltegoed automatisch verrekend met je factuur. Ik heb je email er daarom tussen uit gehaald.

Groetjes,

Alex

Reageer