.

Beantwoord

Overstappen van prepaid naar abonnement

  • 29 October 2012
  • 1 reactie
  • 224 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Beste allemaal,

Ik ben van plan om van prepaid over te stappen naar een sim-only 1-jaar abonnement. Bij deze een paar vragen waar ik elders niet (makkelijk) het antwoord heb kunnen vinden.

- Bij het aanpassen naar een hogere belbundel binnen de contractsperiode, loopt het contract dan gewoon door of begint het abonnement dan weer vanaf maand 0 (dus nog 12 maanden)?

- Na de periode van 1 jaar loopt als ik het goed begrijp het contract van maand tot maand door en is maandelijks opzegbaar. Blijft de prijs dan gelijk aan die van het 1-jaars contract of gaat deze omhoog naar hetzelfde bedrag als het 'flexibel' abonnement?

- Kan ik na de periode van 1 jaar de bundel dan ook gewoon verhogen en blijft het maand-abonnement dan doorlopen?
- Hieraan toegevoegd; kan ik na de periode van 1 jaar ook de belbundel ook verlagen of kan dit alleen als ik een nieuw abonnement afsluit (en komen hier dan opnieuw aansluitkosten bij)?

- Worden de belminuten bij de abonnementen (in tegenstelling tot prepaid) naar boven tot hele minuten afgerond?


Alvast bedankt voor de antwoorden!
icon

Beste antwoord door Alex 30 October 2012, 14:49

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Blat,

- Je abonnement loopt gewoon door als je je belbundel wijzigt.
- Na 12 maanden blijf je dezelfde prijs betalen als je de eerste 12 maanden deed.
- Je kan na 12 maanden je bundel verhogen. De flexibiliteit blijft wel behouden.
- Na 12 maanden kun je je belbundel ook verlagen. Hier worden geen aansluitkosten voor berekend.
- Je verbruik wordt inderdaad naar hele minuten afgerond.

Groetjes,

Alex

Reageer