.

Beantwoord

Overstap van Prepaid naar Sim only

  • 9 December 2013
  • 5 reacties
  • 533 Bekeken

Badge +2
Oh wat jammer heb net vorige week een Simonly afgesloten en zie nu pas dat je je beltegoed van Prepaid en je nummer kan meenemen en kunt overstappen.
Jammer, jammer, ben ik weer eens te vlug geweest met afsluiten.
Nou ja ik bewaar de Prepaid dan wel voor volgend jaar
dan kan ik toch opzeggen?
Sluit ik inplaats daarvan een nieuw abonnement af.
Of is er voor nu een andere oplossing?
Kan het abonnement wat ik vorige week afsloot ongedaan worden gemaakt?


groetjes Karin
icon

Beste antwoord door Ernst 11 December 2013, 09:49

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Hoi Karin,

Als je niet via de overstaplink op Mijn Simyo overstapt naar Sim only wordt je overgebleven beltegoed ook niet in mindering gebracht op je eerste factuur. Het gaat dan simpelweg om 2 verschillende aansluitingen.

Op het moment dat je met je prepaid dus via die overstaplink een abonnement afsluit wordt je eerste factuur verminderd met het bedrag dat je dan nog aan beltegoed had.

Ik heb de gegevens van dit abonnement bekeken en je zit nog binnen de zichtstermijn. Je mag er dus nog van afzien. Ik noteer dat voor vandaag, maar wil het nog wel even bevestigd hebben van je.

Je bent natuurlijk van harte welkom om dit abonnement in stand te houden, maar de keuze is aan jou 🙂
Badge +2
Hallo Ernst,

Oh fijn dat het abonnement nog ongedaan gemaakt kan worden.
Als je het voor me in orde wilt maken dan?
Ik ga dan zodra ik de bevestiging binnen heb met mijn prepaid overstappen

Bedankt Ernst!!!!!!

groetjes Karin


Hoi Karin,

Als je niet via de overstaplink op Mijn Simyo overstapt naar Sim only wordt je overgebleven beltegoed ook niet in mindering gebracht op je eerste factuur. Het gaat dan simpelweg om 2 verschillende aansluitingen.

Op het moment dat je met je prepaid dus via die overstaplink een abonnement afsluit wordt je eerste factuur verminderd met het bedrag dat je dan nog aan beltegoed had.

Ik heb de gegevens van dit abonnement bekeken en je zit nog binnen de zichtstermijn. Je mag er dus nog van afzien. Ik noteer dat voor vandaag, maar wil het nog wel even bevestigd hebben van je.

Je bent natuurlijk van harte welkom om dit abonnement in stand te houden, maar de keuze is aan jou :)
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Karin303,

Je abonnement wordt ontbonden 🙂 Je zult enkel een factuur krijgen voor de aansluitkosten, 6 dagen abonnement en eventuele verbruikskosten die buiten de bundel vallen.
Ik zie dat je met je prepaid inmiddels bent overgestapt, dus fijn dat het nu allemaal goed is gekomen 😮
Badge +2
Hartelijk dank Ernst.
Heel fijn dat het geregeld is allemaal.
Hoop nu niet meer te hoeven switchen 
en overlast te hoeven veroorzaken:o

Bedankt en fijne dag

groetjes Karin
Badge +6
Hoi Karin303,

Graag gedaan namens Ernst!

Mocht je nog andere vragen en/of opmerkingen hebben, laat het dan weten, we helpen je graag! 🙂

Reageer