.

Beantwoord

Opzeggen van mijn abonnement lukt niet, wat kan ik nog proberen?

  • 8 May 2015
  • 3 reacties
  • 333 Bekeken

Hallo,

Ik wil mijn simyo abonnement (sim only) opzeggen maar krijg dit niet voor elkaar op de site.
Ik ben naar mijn gegevens gegaan daarna naar mijn abonnement opzeggen daar weer op
ok geklikt en daarna alle benodigde gegevens ingevuld. Maar ik zie helemaal geen ok knop
om mijn opzegging te bevestigen/versturen. Zou iemand mij hiermee kunnen helpen, alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door Ruud 8 May 2015, 14:22

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 3
Badge +7
Hoi bidgok,

Welkom op ons forum, wel jammer om te zien dat je ons gaat verlaten.

Vreemd dat jij de bevestig knop niet ziet in je scherm.:? Probeer je op te zeggen op een tabblad, laptop of vast PC?
Kun je eens kijken of je schermgrootte te groot ingesteld?
Dit doe je door de Ctrl-toets in te houden en een paar keer op de -(min) te drukken.

Als dat niet werkt, wil ik je vragen even de browsergeschiedenis en cachegeheugen te wissen.
Kun je dan opnieuw inloggen, en het dan nog eens proberen?

Nog een kleine tip als je jouw telefoonnummer wil behouden.
Het is dan verstandig je abonnement op te zeggen door middel van de aanvraag nummerbehoud bij je nieuwe provider.
Zo weet je zeker dat je nummer niet verloren gaat:D

Kun je mij laten weten of het is gelukt?
Hey Ruud het is gelukt, bedankt voor je reactie/hulp.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi bidgok,

Wat goed om te horen dat het is gelukt om je contract op te zeggen. Uiteraard vinden wij het heel jammer dat je bij ons vertrekt en we hopen je daarom in de toekomst weer eens mogen te verwelkomen!

Groetjes, Tiury

Reageer