.

Beantwoord

opzeggen sim only

  • 2 June 2013
  • 7 reacties
  • 781 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 4 reacties
hi
wil iemand me aub even vertellen waar en hoe ik mijn sim only maandelijks abonnement kan opzeggen.
op de site van sim you is dit niet te vinden,volgens mij verbergen ze dit extra.
wil z.s.m. van simyo af.
icon

Beste antwoord door Groentjuh 2 June 2013, 15:53

Bekijk originele reactie

7 reacties

Badge
Niet extra verborgen hoor, gewoon goed kijken. Ga naar Mijn Simyo, dan Mijn gegevens en dan vind je bij de opties ook Abonnement opzeggen.

Jammer dat je niet tevreden bent, wat is je reden? Ik heb zelf nog geen problemen ondervonden met Simyo, dus ben wel nieuwsgieirig..
Reputatie 7
Badge +9
Hey jpsg,

Nou echt verstoppen doet Simyo niet:
Log in bij "Mijn Simyo"
Ga  naar "Mijn gegevens"
Klik op "Mijn abonnement opzeggen"
Volg de verdere stappen die komen.

Ik wil wel 2 tips meegeven:
1. Wilt u uw nummer behouden, voer dan nummerbehoud uit bij uw nieuwe provider. Die nieuwe provider zegt dan uw abonnement voor u op en neemt uw nummer over. Als u uw abonnement hier opzegt, kan het zo zijn dat u uw nummer kwijt raakt!
2. Als u uw abonnement opzegt, dan is het opgezegt. Onomkeerbaar! Ondanks dat het pas het einde van de maand echt eindigt, kun je het echt niet meer ongedaan maken. Dus denk er goed over na! U kunt van nu tot 25 juni opzeggen om uw abonnement per 1 juli te laten eindigen.
Badge
hi.
heb het al gevonden en inmiddels opgezegd.
data verbruik is echt veels te hoog hier,mijn dochter heeft gister een 500 mb dat gekregen,heeft sinds gisteren al 300 verbruikt daar ze buitenshuis bij iemand was,normaal had ze vodafone BB kaartje van 12,50 per mnd waar ze de hele mnd mee kon mobiel i-netten buitenshuis.
op deze manier is ze binnen 2 dagen door haar 500 mb bundel heen,ja dat vind ik belachelijk.
Badge +8
hi.
heb het al gevonden en inmiddels opgezegd.
data verbruik is echt veels te hoog hier,mijn dochter heeft gister een 500 mb dat gekregen,heeft sinds gisteren al 300 verbruikt daar ze buitenshuis bij iemand was,normaal had ze vodafone BB kaartje van 12,50 per mnd waar ze de hele mnd mee kon mobiel i-netten buitenshuis.
op deze manier is ze binnen 2 dagen door haar 500 mb bundel heen,ja dat vind ik belachelijk.


Hoi jpsg,

Jammer dat dit je heeft doen besluiten om naar een andere provider te gaan. Er is inderdaad veel data verbruikt op twee dagen tijd. Helaas mogen wij niet registreren waaraan, anders kon ik je daar wat meer duidelijkheid over geven.

Nog wel een vraag. heeft je dochter een BlackBerry? Dan is de gewone Internetbundel 500 niet geschikt voor haar toestel, en kan het zijn dat ze daarom zoveel data heeft verbruikt. Wij bieden maar een soort BlackBerrybundel aan, van 1 GB, met het speciale Blackberry internet.
Heeft ze nu een gewoon toestel, dan kan ook dat het verschil maken, tussen het verbruik bij Vodafone en bij ons.

In ieder geval veel plezier bij de nieuwe provider. En wie weet tot ooit weer terug bij Simyo :)

Groetjes,
Charlene
Hallo . Hoeveel maanden van te voren kun of
Moet je van te voren je abonnement afzeggen? Als je naar andere provider wil gaan ? Mvg Raymond
Reputatie 7
Badge +9
Hallo . Hoeveel maanden van te voren kun of
Moet je van te voren je abonnement afzeggen? Als je naar andere provider wil gaan ? Mvg Raymond


Wil je nummerbehoud? Zeg dan niet zelf je abonnement op. Laat je nieuwe provider dit regelen. Minstens een maand voor het einde van je jaarcontract. Want dat heb je, ga ik van uit. En zo lang zit je daar ook aan 'vast' . 
Wil je er eerder vanaf, dan kan je je contract afkopen. 
Badge
hi
ik had een maand abonnement dus dat was eenvoudig opzeggen,een jaar of 2 jarig abb weet ik dus niet maar neem aan dat 2mnd opzegging standard is

Reageer