.

Opzeggen abonnement gaat niet

  • 14 June 2012
  • 9 reacties
  • 898 Bekeken

Badge
Ik probeer via self service mijn Simyo abonnement op te zeggen, maar krijg steeds een 500 Internal Server Error. Ik zie geen andere mogelijkheden om het abonnement op te zeggen. Wilt u zo vriendelijk zijn contact met mij op te nemen?

9 reacties

Reputatie 2
Badge +4
Beste Jimmyt,

Volgens ons systeem is je abonnement niet geactiveerd omdat nummerbehoud nooit heeft plaatsgevonden. Het Simyo abonnement wordt pas geactiveerd als nummerbehoud heeft plaatsgevonden. Op 23 april hebben we je per e-mail erover geinformeerd dat je abonnement bij de huidige provider nog loopt tot 17 juli waardoor wij je nummer niet kunnen overzetten. Hierdoor is je Simyo abonnement ook niet geactiveerd. Aangezien het abonnement niet is geactiveerd hoef je deze ook niet op te zeggen. Als je geen gebruik wenst te maken van je Simyo abonnement kunnen wij de bestelling annuleren, graag vernemen we hiervoor je akkoord.

Groetjes,

Manisha
Ik heb hetzelfde probleem dat ik mijn abo niet kan opzeggen.
Er was wel nummbehoud aangevraagd, maar dat kon niet ivm opzegtermijn.
Volgens mij is het abo wel geactiveerd, ik betaal immers wel abonnementskosten.
Gaarne wil ik weten hoe ik het abonnement kan beeindigen.
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum yosim,

Volgens onze gegevens is ondanks het wel afschrijven van abonnementskosten het abonnement niet officieel ingegaan. Helaas zijn er door een fout in ons systeem toch abonnementskosten in rekening gebracht. Wij willen je vragen de laatste incassering van deze maand toe te staan. Vervolgens zullen wij de teveel geïncasseerde kosten (37,30) terugstorten op je rekening.

Groetjes,

Alex
Zelfde probleem.
Ik probeer ook mijn abonnement op te zeggen maar krijg met de zelfde foutmelding te maken. Ik gebruik de simkaart al een jaar dus het moet iets anders zijn dan "niet geactiveerd". Hoe nu verder?  
Ik ben nu al bijna 1 jaar bezig om een rekening, van € 2,99, die iedere maand wordt afgeschreven ongedaan te maken. Wat moet ik hiervoor doen om deze rekening definitief op te heffen. Het was een prepaid toestel en is inmiddels allang vernietigd. Kunnen jullie dit voor mij doen want ik krijg er nu een beetje genoeg van om iedere maand een rekening te krijgen.

Ernst
Reputatie 2
Badge +4
Beste Mirek,

Het spijt ons om te vernemen dat je wenst op te zeggen.
Volgens ons systeem is je opzegging succesvol doorgevoerd per 1 juli 2012. Op 1 juli zullen wij de Simyo aansluiting opheffen.

Groetjes,

Manisha
Reputatie 2
Badge +4
Beste Ernst,

Het mobiele nummer waarmee je je hebt geregistreerd op het Forum is een prepaid nummer. Bij een prepaid aansluiting is opzeggen niet noodzakelijk, je kunt in dit geval het beltegoed opmaken en hierna de simkaart niet meer gebruiken. Om je abonnement op te zeggen dien je in te loggen met het mobiele nummer (gekoppeld aan het abonnement) en het zelf gekozen wachtwoord op www.simyo.nl. Als je het wachtwoord niet meer weet kun je via 'wachtwoord vergeten' een nieuw wachtwoord aanvragen. Hierna kun je via het tabblad Selfservice het abonnement opzeggen. Als je dit voor 27 juni doet zal de opzegging op 1 juli worden uitgevoerd.

Groetjes,

Manisha
Heb op 20 juni jl zoals Jimmyt getracht op te zeggen via simyo pagina  maar krijg ook server error. Advies van simyo was om het de volgende dag nog eens te proberen. Helaas tot nu toe nog steeds een server error. Zie geen andere optie om op te zeggen. Advies of tips????

Edith
Badge +2
Beste edithkujt,

Je kan niet opzeggen omdat je abonnement nooit is ingegaan. Je abonnement gaat pas in op het moment dat het nummerbehoud is uitgevoerd. Dit zal gebeuren op 13-07. Zie je af van de bestelling? Wij verzoeken je ons telefonisch te contacteren om de aanvraag voor nummerbehoud te annuleren en je simkaart te blokkeren.

Groetjes,

Arie

Reageer