.

Beantwoord

Opzeggen abonnement

  • 6 November 2012
  • 5 reacties
  • 532 Bekeken

Hallo,

Ik wil mijn abonnement opzeggen, maar onder de selfservice pagina krijg ik de volgende melding als ik op opzeggen klik:Error 500: Internal server errorDe pagina die je opvraagt kan niet worden getoond.Er is een bericht gestuurd naar de administrator..
Dit ligt niet aan mijn computer, omdat ik op verschillende computers op mijn werk dezelfde melding krijg. Mijn vriend heeft ook Simyo maar hij kan wel gewoon op de pagina komen.

Hoe kan dit? En hoe kan ik mijn abonnement toch op zeggen? Telefonisch gaat niet, want Simyo ligt er uit tot vrijdag...
icon

Beste antwoord door Arie 9 November 2012, 14:31

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum DHendrix,

De reden dat je de foutmelding krijgt is het feit dat jouw abonnement in gaat op het moment dat jouw nummerbehoud is uitgevoerd. Indien je van het abonnement af wenst te zien kunnen wij de aanvraag voor nummerbehoud annuleren. Indien je aangeeft dat wij deze aanvraag voor jou mogen annuleren en dat jij definitief van het abonnement af ziet zal deze dus niet in gaan. Zou je in een reactie op deze post kenbaar kunnen maken of je dit wilt?
Hallo Wayne,

Bedankt voor je antwoord, ik vond het al vreemd.
Ik zou wel van mijn abonnement af willen zien. Wat moet ik daar nog voor doen?

Groet,
Danny
Badge +2
Beste DHendrix,

Wij kunnen de aanvraag voor nummerbehoud dan annuleren en de simkaart blokkeren. Het abonnement is dan niet ingegaan. Aangezien je de simkaart wel hebt geactiveerd zullen er enkel aansluitkosten in rekening worden gebracht. Graag ontvangen wij een bevestiging zodat wij dit voor je kunnen uitvoeren.

Groetjes,

Arie
Hallo Arie,

Dat begrijp ik. Ik zal de aansluitkosten uiteraard betalen (neem aan dat ik een factuur krijg?). Bij deze dan ook de bevestiging om nummerbehoud te annuleren en de simkaart te blokkeren. Moet ik de simkaart terug sturen, of wat moet daar mee gebeuren? Heb hem nog nooit gebruikt, omdat het nummer nog niet was over gezet.

Groet,
Danny
Badge +2
Beste DHendrix,

Wij hebben de aanvraag voor nummerbehoud geannuleerd en de simkaart geblokkeerd. De simkaart kan je wegdoen. Wij zullen het bedrag van € 14,99 automatisch incasseren. Hier krijg je nog een factuur over.

Groetjes,

Arie

Reageer