.

Beantwoord

opzeggen abbo

  • 3 May 2013
  • 4 reacties
  • 645 Bekeken

Badge
kan ik mijn abbo pas over een jaar opzeggen? 
icon

Beste antwoord door Alex 8 May 2013, 15:46

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Je kunt je abonnement afkopen. De afkoopkosten betreft je abonnementskosten tot het einde van je contract.
Badge
Dat hangt overigens wel af van je abonnementsvorm waarvoor je gekozen hebt bij aanvang. Per maand opzegbaar of jaarcontract. In het laatste geval geldt wat Martijn vertelde, jn het eerste geval is het per maand opzegbaar.
Reputatie 7
Badge +9
kan ik mijn abbo pas over een jaar opzeggen? 

Op zich wel een geinige vraag. :o

De term jaar zegt het eigenlijk al, over een jaar dus...want een maand is niet over een jaar. En een jaar is niet over een maand.;)
Als je een maandabonnement hebt, ga je niet vragen of je dat pas over een jaar kunt opzeggen. En als je een jaarabonnement hebt, lijkt het me sowieso logisch dat je dat pas na een jaar kunt opzeggen. Dus dat vraag je ook niet....

Blijft er maar één ding over; ze wil van haar abo af. Opzeggen (afkopen) kan idd altijd, maar dan ben je dief van je eigen portemonnee. Niet doen dus, tenzij je giga giga baalt van Simyo. Is dat het geval, Aziza?
Reputatie 5
Badge +10
kan ik mijn abbo pas over een jaar opzeggen? 

Hoi aziza_0,

Hierboven wordt aangegeven waarmee je rekening moet houden. Ik heb jouw aansluiting bekeken. Je hebt een jaarabonnement. Je abonnement is in april van start gegaan. Dat betekent dat je het abonnement vanaf april 2014 kunt opzeggen.

Groetjes,

Alex

Reageer