.

Beantwoord

onterrechte sms buitenbundel MB"s

  • 28 January 2015
  • 1 reactie
  • 154 Bekeken

Badge +1
Goedemorgen,

zojuist krijg ik een bericht van Simyo, dat mijn Internetbundel is verbruikt, en ik vanaf nu buitenbundel tarief betaal... 😞 Vreemd gezien ik via de site en Simyo app nog 834mb zou hebben?

Kunnen jullie nagaan wat dit kan zijn?

sms heb ik ontvangen op 08:00 vanmorgen.

Bedankt.

Mvg,

mark
icon

Beste antwoord door Ali 29 January 2015, 11:10

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 3
Badge +7
Hoi Mark90,

Je hebt op 19 januari bericht gekregen dat je op de helft van je internetbundel zat.

Ik heb geen sms-bericht kunnen terugvinden van gisterochtend. Het kan te maken hebben met je overstap deze maand van 1000 MB naar de nieuwe 2000 MB bundel. Er zijn een aantal gevallen waarbij het sms-bericht verstuurd is op basis van de oude internetbundel.

Normaal gesproken worden de sms'jes verstuurd aan de hand van actuele verbruiksgegevens. Het verbruik op de App en op Mijn Simyo loopt iets achter.

Ik heb een verzoek ingediend bij bij onze collega's van de technische dienst om na te gaan of je de sms terecht hebt ontvangen .
Zodra ik meer weet kom ik hier spoedig op terug.

Reageer