.

Beantwoord

Onjuiste factuur bij reeds afgesloten abonnement

  • 4 August 2014
  • 1 reactie
  • 286 Bekeken

Badge
Dag. Mijn abonnement is afgesloten, maar ik ontving toch een factuur (27620392) met abonnementskosten over de maand juli.
Een van uw medewerkers zou eea in orde maken. Hij meldde al dat ik betalingsherinneringen zou ontvangen en dat
ik die moet negeren. Om misverstanden/problemen te voorkomen wil ik graag nog even duidelijk maken dat de herinneringen
die ik ontvang dus een onjuiste factuur betreffen. Ik heb het afgeschreven bedrag dan ook, op verzoek van Simyo zelf,
teruggeboekt. Graag de juiste factuur!

In uw geval is het natuurlijk niet juist om de abonnementskosten voor juli 2014 in rekening te brengen. Wij vragen u het factuurbedrag naar uw rekening terug te boeken. Simyo zal vervolgens de onterechte abonnementskosten van het factuurbedrag afhalen, waarna u een aangepaste betalingsherinnering zult ontvangen. Hierin vindt u een iDEAL-betaallink om het aangepaste bedrag snel en eenvoudig te voldoen.
icon

Beste antwoord door Tiury 5 August 2014, 17:02

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 6
Badge +10
Hoi Eva123,

Als het goed is heb je nu 2 herinneringen van Simyo ontvangen. De eerste herinnering heeft dagtekening 01-08 en de laatste 04-08. Als ik zo de e-mail van gisteren eens goed bekijk staat hier nog een restant op van €6,21 i.p.v de volledige €32,31 die op de factuur stonden genoteerd.

Heb je die e-mail al gezien? 😃

Reageer